Ødelagt glidelås på vognpose

Boblefrua

Forumet er livet
Er det noen som vet om det er vanskelig å skifte ut glidelåsen på en voksipose?

Glidelåsen på voksiposen ble ødelagt i fjor, og den ble sendt på reparasjon av Barnas Hus.
Nå når jeg skulle bytte til den lange delen, ser vi at hele glidelåsen er helt ødelagt/sydd feil.
Har lite lyst til å sende den inn igjen, da de brukte over 3 uker sist.

Så... Er dette en "enkel" oppgave for en som er flink med håndarbeid?
:)
 
:confused005
 
Jeg ville sendt den inn. Da får du rett glidelås.

Å skifte glidelås er ingen enkel oppgave. Jeg både strikker og syr, men å skifte gledelås i en vognpose ville jeg ikke gjort.
 
Ville sendt den inn, eventuelt hørt med barnas hus om de dekker skredderutgifter. Hadde ikke byttet glidelås selv.
 
Semd den inn, kjedelig å prøve å bytte selv også blir den mer ødelagt :p
 
Hvordan er den sydd på da? Trenger ikke nødvendigvis være så vanskelig å bytte, men det kommer an på hvor mye man må sprette opp o.l.

Om du får det på reklamasjon e.l ville jeg nok sendt den inn ( så de får dokumentert dårlig vare), hvis ikke så kan jeg sikkert se på den for deg og se om det er en enkel jobb;)
 
Takk for svar! De er de som skiftet den i fjor, altså deres skredder. Og den kan nå ikke kobles på forlengeren. Og så tok det tre uker i fjor, og jeg kjenner jeg er lite lysten på å være uten posen i tre uker:p

Men kanskje høre med en skredder som holder til i byen. Jeg skal ikke gjøre det ;)
 
Hvis dette er en reklamasjonssak og de allerede har gjort et mislykket forsøk på å reparere den for deg, kan det jo hende du får en ny pose. Jeg ville bedt om det! De må jo skjønne at du ikke kan være uten pose i 3 uker på vinteren! :)
 
Slik ser glidelåsen ut
Insta photo editor1450092439723.jpg Insta photo editor1450092404951.jpg
 
Takk for svar! De er de som skiftet den i fjor, altså deres skredder. Og den kan nå ikke kobles på forlengeren. Og så tok det tre uker i fjor, og jeg kjenner jeg er lite lysten på å være uten posen i tre uker:p

Men kanskje høre med en skredder som holder til i byen. Jeg skal ikke gjøre det ;)

Sendte deg en pm :)
 
Hvis dette er en reklamasjonssak og de allerede har gjort et mislykket forsøk på å reparere den for deg, kan det jo hende du får en ny pose. Jeg ville bedt om det! De må jo skjønne at du ikke kan være uten pose i 3 uker på vinteren! :)

Selger har forsåvidt lov til å prøve reparasjon to ganger, men jeg er enig i at tre uker ventetid om vinteren må være en "vesentlig ulempe" og dermed gjøre by pose til et bedre alternativ.

Å skifte glidelåsen er en enkel, men kjedelig og tidkrevende jobb.
 
Selger har forsåvidt lov til å prøve reparasjon to ganger, men jeg er enig i at tre uker ventetid om vinteren må være en "vesentlig ulempe" og dermed gjøre by pose til et bedre alternativ.

Å skifte glidelåsen er en enkel, men kjedelig og tidkrevende jobb.
Ja, det er nettopp det. I fjor fikk jeg låne pose av ei venninne som ikke hadde fått baby ennå, litt verre nå:p og nå kom jo kulda:D
 
Det er ikke alltid selger benytter seg av retten til å reparere flere ganger, så ville gitt det et forsøk :)
 
Ville levert den inn igjen og krevd at de enten prioriterer det kraftig, eller at du får låne en utstilling/får ny pose.
 
Back
Topp