Ødela badevekta. Hos legen.

julina

Betatt av forumet
I går var jeg på 28 ukers kontrollen. Fastlegen var på ferie så jeg var hos en noe ung og rimelig kjekk turnuslege ;)
Jeg har vært hos han før grunnet bekkenproblemer underveis, så jeg visste at vi hadde en fin tone og spøket litt og sånt.

Han gikk grundig gjennom alle tester, så kom det jeg hater mest av ALT: Vekta.

"Javell. Da får vi veie deg da, hvis du ikke har veid deg i dag allerede?"
"Eh.. ja.. nei. Har jo ikke det".

Forventet at jeg hadde gått opp litt.. men ikke veldig mye..

I det jeg tråkket på vekta så konka hele greia ut!!!!
Han kremtet og sa at jeg skulle prøve på ny.

Jeg tråkket på med hele meg og den talte seg oppover for å så bli svart igjen.
Jeeesus!!!! SÅ FLAUT.
Jeg tror jeg ødela vekta.
Han ble stressa. Jeg ble stressa. Haha.. Jeg prøvte å spøke det bort, men det ble bare kleint! Hahah krise.


Det verste er at etter han har funnet en ny vekt så viser det seg at jeg har gått opp 8 kg siden sist kontroll 16. juni.... ER DET MULIG?!
Jeg har kjempestor mage da.. får veldig mange kommentarer på at nå har jeg vel ikke lenge igjen.
Ellers er jeg normalbygget / tynn i utgangspunktet.

HAHA åååh. Gjett om jeg hata livet litt da jeg gikk ut derfra.
 
Heheheh.. Skikkelig morsomt! Skjønner det var flaut. :p

Appen <3
 
Oj..haha..so flaut! men må si jeg drog godt på smilebandet når jeg leste innlegge ditt ^^,
D va en del kg på så kort tid synest jeg, men hva er normalt da..alle er jo forskjellige :)
Sa legen noe på vekt oppgangen da?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
He he:) sikkert bare tom for batteri:) jeg har gått opp 6 kg siden 16 juni:) legen mente det var mye vann pga varmen:)
 
Hehehe, flirte godt mens eg leste ;)
 
Fælt å le vettu, men godt du ser humoren i det :p Kjenner meg så igjen, kommer lett i flaue og kleine situasjoner :p hihi!
 
Fælt å le ja men....... Haaaaahaha så utrolig morsomt. Ikke det minste flaut spør du meg da ;-) kan umulig ha lagt på deg 8 kg fett så dette er baby og vann og div helt sikkert.
 
Haha, føler med deg! :p kleeeint :p
Hva sa legen om vektoppgangen da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uffda, men måtte le litt! Dette er min største frykt når jeg er hos JM xD skal bli hurramegrundt når det er lillebaby som skal veies og ikke mor xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg veier meg alltid hjemme :) På morgenen, etter do, før mat og uten klær. Da slipper jeg å være redd hos legen/jm.

Appen <3
 
Nå ler jeg godt her selv om det må ha være jævlig flaut..

Jeg har gått opp en del kilo de siste ukene, sånn vips..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg klarer ikke la være jeg heller... Ha ha ha! :D Jeg hadde dødd!! Stakkars deg! Hvor er det hullet man vil krype ned i?? :D

-Fra appen-
 
Hahah, heldigvis tar jeg ikke megselv SÅ høytidelig. Og vet jo at jeg ikke er på størrelse med keikoo.
Jeg kan le litt av det. Spesielt siden jeg hadde et uhell med badevekta da jeg var fem mnd på vei og digitalsystemet i vekta (som sender graf til telefonappen) lurte på om det var meg eller samboeren min som veide seg... :laughing005

Legen sa faktisk veldig lite. Jeg spurte men han sa bare at det gikk rette veien. Hadde ingen protein i urinen heller.

Har bestilt oss 3D UL til førstkommende mandag, bare for jeg er så nysgjerrig. Magen min er ganske svær, jeg er over gjennomsnittet - så tenker at en jordmor kan svare meg litt på hvorfor etter en UL :)
 
Uff, så flaut! Men utrulig mirsomt :) eg veier meg sjøl før eg skal på kontroll, så blir det samme vekt, samme tidspunkt og samme mengde klær :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp