Øøøhm... Fikk en venneforespørsel på face :p

Pinkie^pie

Glad i forumet
Av barnehage Tanta til min sønn... Er ikke det litt snodigt?
Eller kanskje dere har de på facen deres?
Jeg har kun folk jeg "snakker" med altså, innom jobben eller hjah folk jeg faktisk snakker med for å si det sånn, så jeg har litt over drøye 100 stykk...

Hehe var dette litt rart? Hadde du godtatt den?
Har minimalt med innsyn da... Sletter bilder etterhvert har bare 62 liggende ute og nesten helt clean vegg, sletter topicer etter 2-3dager
 
Nei den hadde jeg ikke godtatt. Ser ingen grunn til at vi skal trenge å ha dem på lista.
 
Er venn med 4 av barnehagetantene til prinsessa jeg. Ser ikke noe grunn til at det er problematisk  (for meg altså, men det er jo selvsagt opp til hver enkelt)
 
Hehe det synes jeg er meget spesielt. Jeg jobber selv i barnehage og kunne ALDRI ha lagt til foreldre! Det var en far som la meg til en gang, men det godtok jeg ikke. Vi har dessuten fått beskjed av styreren om at vi ikke får lov til å være facebookvenner med foreldre. Jobb er jobb og privatliv er privatliv.
 
jeg er venn med foreldre til unger jeg har hatt i bhg, men jeg er veldig obs på d jeg legger ut. Men jeg er "venn " med mange jeg da.. sånn 600.. alt fra foreldre til tidligere arbeidskollegaer, folk jeg har jobbet med på festivaler til barndomsvenner.

syns det er litt kjekt.. nå f.eks er det flere av dem jeg hadde som smårollinger som skal begynne på skolen til uka. det hadde jeg ikke husket om d ikke var for fb :P

men vet flere som ikke er venn med foreldre..og respekterer dette.

kommer vel litt annpå om manbor i stor by eller en liten plass også.
 
Jeg jobber selv i bhg, og det er foreldrene som har lagt meg til... Så det er vel opp til hver enkelt hva de vil..
 
Jeg har flere fra barnehagen på listen min, men etter 7 år på samme avdeling har man fått et ganske nært forhold i tillegg er ikke plassen her så stor at man unngår hverandre utenom heller.
 


perle skrev:
Jeg har flere fra barnehagen på listen min, men etter 7 år på samme avdeling har man fått et ganske nært forhold i tillegg er ikke plassen her så stor at man unngår hverandre utenom heller.


Nei ikke sant... Jeg bor jo ikke i en by heller så, man møtes jo og vi har jo en kjempe god tone. Men vet ikke hehe synst det var så rart..
 
Eg jobber i barnehage, men vi har ikke lov til å vere venn med foreldre på facebook! Eg har samme face som deg...venner med rundt 100 stk bare! Stortsett bare nære venner som eg snakker med :)
 
Jeg kjenner mange av "barnehagetantene" fra før, så er vel derfor jeg har noen av de på facebook.. men det er jo alt etter hva en føler for selv!
 
Back
Topp