Øøøhh

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Klokka er bare 12 og snuppa har allerede drukket 550ml mme tilsammen fordelt på 3måltider.
Men de har vell gått bort fra den Max 1 liter? Og sier heller 15% av kroppsvekta?
Nå aner ikke jeg hva hun veier med vil tro hun er ca 7 iforhold til vektøkningen fram til 6ukerskontrollen. Det vil si 1050ml, og hun har fortsatt 3 måltider igjen dette døgnet.
Bra vi snart skal på 3mnd kontroll så jeg får spurt hs litt om dette, hvis vi virkelig får til en hs og ikke en wannabe som sist.
 
her er mini og på rundt 600 ml allerede. så vi er over 1 liter i døgnet som regel hver dag.. har og hørt at de har gått bort i fra den grensa.
 
her er mini og på rundt 600 ml allerede. så vi er over 1 liter i døgnet som regel hver dag.. har og hørt at de har gått bort i fra den grensa.
Godt det ikke bare er snuppa her som spiser godt ;)
De er vell under kategorien snart-starte-med-grøt ;)
 
ja, min kommer nok til å kreve mer snart tenker jeg . de to andre jeg har har vært så småspiste så det er veldig god med en baby som spiser godt :)
 
I dag havnet vi på 1030ml.
Foreløpig får hun kun pupp på natta, så første flaske er først kl. 06
Så denne tøtta har virkelig matvett.
 
Ja d de sier på helsestasjonen her er 15% av kroppsvekt. Men enig med deg om at d blir fint å komme på kontroll igjen for å få litt oversikt på vektøkning og sånn :)
 
Ja d de sier på helsestasjonen her er 15% av kroppsvekt. Men enig med deg om at d blir fint å komme på kontroll igjen for å få litt oversikt på vektøkning og sånn :)
Ja, da vet jeg litt mer hvor mye 15% er :)
Ettersom jeg fortsatt ammer litt, mest på natta får hun i seg mer enn nok mat. Så ut i fra mengden mme må puppen bare være kosen hennes :p
 
Back
Topp