Øøø... Kynnera NÅ!?

Pinkie^pie

Glad i forumet
Er ikke dette altfor tidligt!?

Jeg kjente det var noe greier igår kveld, men tenkte ikke så mye over dette.
Så sitter jeg i godstolen og ser film og DER rusker det tak i magen og den blir stein hard!
Varte i 5-8min sikkelig krampe/straming og veldig ubehageligt.

Jeg hadde da ikke sånt tull sist svangerskap, er det noe med at jeg har født før at dette kan komme så tidligt eller?
Og hvorfor kommer de om kveldene, er det ikke omvendt at de skal komme når man er aktiv og ikke rolig?
 
Eg hadde kynnere  forrige uke...er 8+4 idag...tickeren min er litt feil:P
Hadde det to dager på rad! Strammet og vart steinhardt nedi der...ubehaglig!
Men eg hadde det fra uke 14 sist gang da! MASSE!!!
Kynnerene mine kom som regel når eg hadde vert litt aktiv på dagen for så å sitte å slappe av, men kom også når eg var i aktivitet! Så det kan vel kanskje variere?
 
joda d kan tenkes...! Begynte veldig tidlig sist sjølv rundt 2-3 mnd på veg... Sjekka nå, var 2-2 1/2 mnd på veg.. Husker at legen ikke trodde meg og jeg visste ikke bedre som førstegangsfødende.. Så langt er jeg bare 5+5 uker så har ikke merka noe, men blir ikke veldig bekymra om d skjer snart... Gutten min kom 2 uker på overtid sist...!;) men altså, du må ikke presse deg sjølv for hardt, spess når du har fått kynnere så tidlig.. Er nok en grunn til d..! Jeg var skikkelig stressa me jobb og familie som Masa masse, så var nok derfor d skjedde sist her..
 
Back
Topp