Øøøøhhhhh...

leirsjø-dronning

mamma til 3 i februar <3
Trenger hjelp jeg jenter... brukte dopler maskina i går... tok på olje og tok dopleren ned på magen.. rett på!!! 166slag kom den opp med. I følge sist ul så er jeg nå 11+2..
Er jeg lenger på vei enn da 11uker? :confused:

termin enten 4 ell 6 februar :) <3 appen!

Ja jeg blei litt i sjokk jeg da... men er jeg 11+2 og det vises såpass tidlig?

Jeg fant hjerteslagene forrige lørdag... det var 11 fullgåtte uker på dagen. Ellers så prøvde jeg å finne det igjen i går, men gjorde ikke det. Vanskelig egentlig når man ikke vet hvor babyen ligger. Såpass tidlig at det er flaks hvis man finner hjertelyden.

Aner ikke :) når har du time til jordmor/helsesøster? Hun vil nok kunne gi deg svar :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Btw. terminadatoen min stemte også, så jeg kunne høre lyden etter 11 uker. Det er mulig med litt flaks.

Det er veldig forskjellig når livmora kommer opp fra bekkenet. Skjer jo i tolvte uke hos førstegangs og gjerne tidligere hos flergangsgravide. Så da hadde du vel flaks med å treffe med en gang akkurat det babyen lå

prøvde igjen idag tidlig føre jeg dro på jobb, måtte lete litt, men fant den da å <3
så nå slapper jeg lettet av, gleder ,meg til neste tirsdag, da er det 12 uker som har gått og UL på samme dagen. begynne og planlegge litt ting man skal ha kanskje :rolleyes: :binkybaby
må bestille time til lege/jordmor nå snart

Så herlig. Jeg er ca 8 uker og har ikke funnet den enda..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trenger hjelp jeg jenter... brukte dopler maskina i går... tok på olje og tok dopleren ned på magen.. rett på!!! 166slag kom den opp med. I følge sist ul så er jeg nå 11+2..
Er jeg lenger på vei enn da 11uker? :confused:

Hjerteslagene til min spire lå på 167 slag/min når jeg var på UL 10+2. Fant også hjerteslag med dopler når jeg var 11+3, den lå det samme - 167 slag/min :)

Jeg fant hjerteslagene forrige lørdag... det var 11 fullgåtte uker på dagen. Ellers så prøvde jeg å finne det igjen i går, men gjorde ikke det. Vanskelig egentlig når man ikke vet hvor babyen ligger. Såpass tidlig at det er flaks hvis man finner hjertelyden.
Samme her! Fant ikke lyden tirsdagskveld, mens omsdag sprella lille rundt på ul :)

Samme her! Fant ikke lyden tirsdagskveld, mens omsdag sprella lille rundt på ul :)

Btw... er det ikke rart at tickeren våre har forskjellig nedtelling?? Din viser 198, min viser 200 dager igjen? Snodig :-P

Btw... er det ikke rart at tickeren våre har forskjellig nedtelling?? Din viser 198, min viser 200 dager igjen? Snodig :-P
Utrolig rart, det strår 11 + 5 på begge?

Back
Topp