ÆSJJJJJ

Mammatetresnart

Glad i forumet
Jeg klarer ikke å drikke melk!!!!!
Før jeg ble gravid så drakk jeg masse melk,men nå klarer jeg ikke å drikke det.Flere som har fått avsmak på ting

ja,jeg klarer nesten ikke cola mer... og jeg som er cola-holiker..... ellers veldig opp og ned med hva jeg liker de forskjellige dagene...

huff ja, har fått totalt avsmak på sjokolade jeg..

tåler ikke lukta av mat,når den lages! [:D] ikke så enkelt å skal tilberede ett måltid lengre! grillmat vil jeg kaste opp av! [:)]  har fått avsmak på blant annet kylling og fløtepoteter!! kjenner det vrir seg i magen bare jeg skriver det ned nå! [:D] har fått forløbig dilla på fersken,epler,brunost og skummet melk![:D] 

Signerer denne!
Forstår det ikke,men klarer heller ikke cola og det er den eneste brusen jeg drikker og gjør det ofte!
Men,nå stopper det helt opp.[:'(]

ORIGINAL: søtnosa

ja,jeg klarer nesten ikke cola mer... og jeg som er cola-holiker..... ellers veldig opp og ned med hva jeg liker de forskjellige dagene...

ORIGINAL: Neener

huff ja, har fått totalt avsmak på sjokolade jeg..

jeg og, har ikke spist det på kjempelenge, spiste litt igår,
men var ikke noe særlig[:)]

ja, jeg har avsmak fra det meste av det jeg vanligvis eeeelsker. Jeg er egentlig veldig glad i kullsyredrikker, spesielt pepsi-max. Nå tåler jeg ikke tanken på det. Er egentlig ikke mye mat jeg liker for tiden..[X(] Er vel omtrent sukkeravhengig til vanlig også, men nå er søte ting skikkelig pyton. Kanskje det er naturens måte å holde meg sunn på?? Hehe..
Men det verste av alt er lukten av luftrenseren vi har i gangen!! Ååå, jeg brekker meg på tanken! Og skyllemiddel, zalo, parfyme, såpe... æææææsj!

Og vet dere hva..? Jeg blir kvalm av pc'n min også.... Men nå er jeg hos foreldrene mine, da er det ikke fullt så kvalmt. Rar?? Nææh... [;)]

Hmmm... Jeg har igrunn spist veldig lite godteri siden jeg ble gravid, frister liksom ikke lenger. Men leverpostei og appelsinjuice kan jeg nesten spise til hvert måltid...

Her er det motsatt: jeg drikker MASSE melk, nam,nam[:D] Spiser nesten ikke sjokolade, spesielt ikke på kvelden (og det var alltid da jeg hadde lyst på sjokolade!) Grillmat blir jeg kvalm av, spesielt pølser! Det beste er grovt brød med leverpostei, så det spiser jeg masse av og ofte! Rare greier dette her med smaksløkene.....

Så gøy å se dere også spisser leverpostei [:D][:D]
Spiser nesten bare det jeg. Men det må være den gule boksen ja...
Med appelsin Juice

Får legge til at jeg ikke klarer å spise jalapeños heller lenger. *ugh*

Spiste taco i går, jeg ELSKER taco. Men det smakte ikke det samme... Er kjempelei meg for det..[:(][:(] (Uff, jeg ble så skuffet..) 

ORIGINAL: bobby

Spiste taco i går, jeg ELSKER taco. Men det smakte ikke det samme... Er kjempelei meg for det..[:(][:(] (Uff, jeg ble så skuffet..) 

bobby, skal du føde i trondheim? så på terminlista...

Jeg makter ikke gryteretter og ris lenger... men jeg må ha nestle ice tea, ingen andre iste er bra nok, må være det merke! hehe... Jeg er matintollerant sånn at det er en hel del jeg igrunn ikke skal spise da, men asså når man er svanger så er det jaggu ikke lett å styre unna!! Har jo lyst på alt jeg ikke skal ha jo.... men det har jo gått greit til nå, så da koser jeg meg med skolebrød jeg. hehe [:)][:)]

ORIGINAL: folla 75

Så gøy å se dere også spisser leverpostei [:D][:D]
Spiser nesten bare det jeg. Men det må være den gule boksen ja...
Med appelsin Juice

Jeppjepp,
Med tropisk nektar[:D]

Jeg orker ikke tanken på mat. Det verste er å planlegge mat, egentlig. Gå på butikken og skulle kjøpe inn ingredienser til middag når du blir kvalm av å se varene.  Huff. Men rista brød med smør går an. Og ritzkjeks. Og iskaldt vann.

Hehe... artig å lese om matvaner og lukter .. hehe...
Jeg blir kvalm  [:'(] av forskjellige dufter... så det å gå i butikker er ikke så gøy lenger..  går rett inn og rett ut igjen ... huff.. og jeg som har lyst å shoppe litt da...*ler*.. men dette går vel over etter en stund håper jeg.. Matvaner er vel de samme... men er ikke så glad i matduften lenger da.

Har sluttet å røyke - kjempestolt !!

Back
Topp