Æsj!

Nussenasse

Elsker forumet
Syns det er merkelig at jeg skal kaste opp så mye denne gange, når jeg ikke var kvalm en dag i forrige svangerskap. Og så syns jeg det er bra at babyen forsatt er der etter at man vrenger kroppen over doskåla, føles jo som om alle innvoller og alt skal komme ut.

Håper det gir seg om ikke så lenge, for det er litt vanskelig å fortelle min 10 mnd gammle jente at hun må vente litt for mamma må spy.....!

Uff, det høres ikke noe særlig ut... har bare hatt 4 dager med kvalme hittil jeg, og jeg spøy aldri - og det er jeg utrolig glad for.. jeg tror jo alltid at jeg skal dø når jeg kaster opp![:)]

vil bare si god bedrig![:)]

Tusen takk. Jeg overlever nok. Er værst på kveldtid jeg! Må bare passe på å ikke få så lavt blodsukker, det er da jeg blir kvalm.

Stakkars! Sender deg en trøsteklem! Håper kvalmen går over!

Klem, M

Hoff, du får vel igjen antagelig nå pga du slapp unna med førstemann[;)] jeg for min del har nettopp sluttet med å kaste opp for et par uker siden...haha...neida...håper du slipper å gå sånn lenge...leste at det var noen som anbefalte juice her...for meg så måtte jeg holde meg laaangt unna juice, men melk hjalp...FAKTISK!!
men men sånn er det vel antagelig...man må finne ut selv om hvordan ting skal løses tror jeg...lykke til...klem

Back
Topp