Æsj..

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Blør litt hver gang jeg går på do og bæsjer... Lei renselsen!!!
 
Me too..ser ut som det skal holde opp men plutselig er det noe der igjen..håper mensen holder seg unna så lenge jeg fullammer:) Ikke klar for mensen hver mnd igjen:D
 
Ååå! Er så lei den renselsen, enda jeg bare har hatt den i 9 dager. Lukter råtten, forderva fisk til tider....ikke rart det heter renselse!
 
Veit det, føler meg rett og slett udelikat! Opp om natta hvor jeg bader i svette, babyen skal amme og jeg bakser rundt i senga stuuuptrøtt ;) naaaais ;)
 
Hvor lenge er det egentlig vanlig at det blør etter fødsel? Jeg fødte 4 januar og småblør litt enda. Gleder meg til å bli ferdig :)
 
Tror det kan vare i hele 12 uker!!!!!!!
 
Blør litt?
Jeg har nå født for 9 dager siden, og fikk for to dager siden frisk blødning tilbake.
Nå svømmer det der nede i friskt, rødt blod.
Hver gang jeg går på do må jeg dusje underlivet fordi papiret bare blir oversvømt eller er såpass fint at det setter seg fast (type Lambi eller noe).
Jeg vet at livmorskorpa skal løsne, men løsner den etter 7 dager?
Hvis det ikke er dette, da gruer jeg meg til i morgen...
 
Blør litt?
Jeg har nå født for 9 dager siden, og fikk for to dager siden frisk blødning tilbake.
Nå svømmer det der nede i friskt, rødt blod.
Hver gang jeg går på do må jeg dusje underlivet fordi papiret bare blir oversvømt eller er såpass fint at det setter seg fast (type Lambi eller noe).
Jeg vet at livmorskorpa skal løsne, men løsner den etter 7 dager?
Hvis det ikke er dette, da gruer jeg meg til i morgen...

Søster mi kalla da "syndefloden"..:p så da kan visst vera ganske heftige mengder..:-o :p
Eg har ikkje hatt den største mengden sjøl.. Dabba egentlig av ette me kom heim frå sjukehuset, dag 4 elns..
Og da me livmorskorpo, den sku vel løsna rondt dag 14 sa di på sjukehuset..
 
Går i bølger her, noen dager mindre blod, så neste dag er det mye... noen ganger renner det friskt, i går kom det plutselig noen ekle klumper... usj, blir bra å bli ferdig med dette, ja! :p Fikk høre på sykehuset at det kunne gå litt i rykk og napp, så tenker at det ikke er unormalt om det plutselig kommer mer blod etter det har vært mindre noen dager. Jammen meg litt av en prosess vi går gjennom nå, med fødsel og tiden etterpå!

...og hvis man ikke klarer å slå seg til ro og lurer på om blødningene er normale eller ikke, går det jo an å ringe sykehuset de to første ukene!
 
Hos meg varte blødningen i ca 10-14 dager. Har ikke blødd noe mer siden fødselen for 1 måned siden. Satser på at det ikke kommer mer før mensen en dag kommer tilbake...
 
Hvor lenge varer den egentlig? 3 uker? Eller 6?
 
Er vel varierer som alt annet dette også, 6-8 uker er vel normalen.

Her stoppet det helt opp forrige uke. Kan komme litt rosa på papiret, venter på ladning nr 2 nå.
 
Veit det, føler meg rett og slett udelikat! Opp om natta hvor jeg bader i svette, babyen skal amme og jeg bakser rundt i senga stuuuptrøtt ;) naaaais ;)
godt det ikke bare er jeg som svetter om natta. Har alltid vært varmblodig, men ikke svetta sånn som nå.. :p er ille, føler jeg kunne dusja 3 ganger om dagen, blir spesielt varm under/etter amming, men natta er verst. Og vi sover på kaldt soverom uten varme hele året, og jeg med sommerdyne, like før jeg tar vekk dyna til fordel for laken :p haha
 
Er nå 4 uker siden jeg fødte og bruker hverken bind eller truseinnlegg lenger. Takk Gud for det! Fullammer så håper ikke jeg får mensen enda heller :p
 
Back
Topp