Æsj:(

to_gullgutter<3

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
39+3... Tredje dagen nå med mye maserier og vondt øverst i ryggen i tillegg. Blir støl i korsryggen av maseriene og litt rar i magen. Sånn her gikk jeg i 4 uker sist gang før jeg fødte 10 dager over termin, og det ble bare værre og værre og til slutt sov jeg ikke om natta, så jeg tør jo ikke håpe at det er godt for noe heller :( Er så innmari redd for å gå over denne gangen også, føler jeg kommer til å takle det veldig dårlig og bli kjempedeppa. Og være veldig sliten hvis det skal bli værre og værre som sist, husker nesten ingenting av første babytiden for jeg var helt utslitt etter slitsomme uker før fødsel + 24-25 t lang fødsel.. Denne gangen kunne jeg velge selv hva slags måte jeg ville føde på, altså settes i gang rundt termin, eller ks eller vanlig, og nå begynner jeg å angre på at jeg ikke bare valgte KS så hadde jeg sluppet dette :( Måtte bare skrive det et sted!
 
Du får be om modnings akupunktur eller hva det nå heter. Det skal jeg på neste jm time, håper jeg får det, og det virker. Fødte 11 dager på overtid sist. Men hadde heldigvis ingen plager den gang. Nå har jeg hatt kynnere, nedpress og menssmerter i ukesvis, veldig frustrerende når dette var tegn på fødsel sist gang :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har fått akupunktur og blitt tøyd, for 3 dager siden. Skal tilbake hvis jeg ikke har født til uka! Så frustrerende at man ikke kan vite om ting blir som sist eller ei! Nå hadde jeg en del rosa slim sist jeg var på do, mens sist gikk hele slimproppen samtidig og riene starta samtidig. Grr!!!

Ja, kjempeirriterebde! Sist hadde jeg nedpress kun de siste dagene, denne gangen siden uke 32 eller noe!
 
Du får velge om du vil settes igang rundt termin??? Kordan det? Æ spurte jordmoren min hun sa nei :( eg og e kjempe lei og sover ikke om natta og sover bare 2-3 timer om dagen.


22 aug 2014
 
Du får velge om du vil settes igang rundt termin??? Kordan det? Æ spurte jordmoren min hun sa nei :( eg og e kjempe lei og sover ikke om natta og sover bare 2-3 timer om dagen.


22 aug 2014
Pga veldig tøff fødsel sist og sykehuset gjorde "feil" med å la meg ha pressrier i 5 timer, de skal i utgangspunktet gjøre noe når det har gått over 1 time. Så sa de at neste gang kan du velge selv. Jeg anbefaler uansett ikke en igangsatt fødsel fordi det som oftest er en tøffere og mer slitsom fødsel! Selvom det selvsagt kan gå helt fint også.. Men hvis du er veldig sliten så kan fu snakke emd føden og få noe å sove på, så du ikke er helt utslitt til den store dagen! Det er viktig.

I natt er første natt på lenge jeg har sovet hele natta uten å gå på do, så deilig! Og mer og mer av slimproppen går... Spennende!
 
Back
Topp