ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!

Gullklump

Forelsket i forumet

Fikk ny fryseboks, for en mnd siden, og da baket jeg masse....... Så jeg handlet inn litt mel, som har stått i skapet siden det.... Altså en mnd.....

I dag får vi gjester, og jeg skulle lage pizza, og de 6 kiolene med mel, var blitt tatt i bruk allerede, av småkryp, så jeg ikke har invitert..... ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde heldigvis mel i en tett tuppervareboks utenom, pluss grovmel, så blir deig av det....

Skal aldri handle mer en en pose avgangen....!!!!!!!!!!!!!!

 
Er det ikke trivelig?! :) Hehe.. skjønner at det er ekkelt. Men for å gjøre det enda verre for deg: Var det melmøll? De er jo i tilfelle oftest med i posen når du kjøper melet - altså er det uklekkede melmøll i baksten du har i fryseren.. Jada, det høres ekkelt ut - men det er definitivt HELT ufarlig, UMULIG å smake og UMULIG å se. Når det har blitt kryp derimot er det straks eklere..
 
Vi har akkurat hatt tørrfruktmøll, og før vi hadde utrydder her så skulle jeg ta saken i egne hender. Prøvde å ta jævelskapen med salmiakk, og dagen etter krøp larvene ut fra kjøkkenskapene og opp mot taket.. Fy f...! Gudskjelov borte nå :)
 
å det er sånne melbiller
 
Back
Topp