ÆSJ!! :(

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Tror kanskje jeg har mistet jeg! :(

Har likksom følelsen av det desverre.. Ikke noen blødninger enda, men jeg tror nok at embryoet ikke lever mer! :(  Håper så inderlig at jeg tar feil, men hadde desverre samme følelsen sist jeg mistet! (MA)
 
hmmm, men du må ikke gi opp, så lenge du ikke blør er det håp..
krysser fingrene for at du ikke begynner å blø, og magen bare vokser og vokser
 
Du får ikke lov til å tenke sånn!!!
Tanken har slått meg også, men  å være forsiktig optimist, og teller ned til ul 1. desember!
Håper,tror og forlanger at magesølelsen din er feil!!!
(Liker ikke å skrive at folk tar feil, men i dette tilfellet gjør jeg det!)

 
Krysser fingrene for at den magefølelsen din er helt på jordet:)
 
må ikke tenke sånn!!! Tenke positivt!!!!
 
Ja jeg skulle jo også ønske at det ikke var sånn, men er nok ganske sikker på at jeg ikke er gravid lenger! Føler ikke at jeg er negativ heller, men heller realistisk...
 
Synes du er negativ, og ikke realistisk.
 

Uff...Håper inderlig magefølelsen din tar feil...

Vet ikke om dette kanskje hjelper, men hadde samme følelse når jeg ventet siste mann...Var ganske så sikker at det ikke var noe mer...Men tok ganske så feil...Legen min sa også at, om man hadde den følelsen så var den mest sannsynelig riktig også...

Kanskje ta kontakt med sykehuset i morgen eller legen din og høre om du kan få ta noen nye blodprøver for å se om det blir noen stigninger??

Uansett...Krysser alt for ting går den riktige veien...

 
Ånei håper magefølelsen din er feil. Krysser alt for deg! PS: husk at symptomer kan komme og gå. Jeg har vært kvalm og uggen i noen uker (men har kommet og gått), men er først nå jeg føler magen vrenger seg, er kvalm så og si hele døgnet, å kaster opp (så tror ikke jeg har mistet). Dette skal gå bra kjære deg :)
 
Signerer denne og sender deg en stooor klem!!

*Utålmodig* skrev:
Du får ikke lov til å tenke sånn!!!
Tanken har slått meg også, men  å være forsiktig optimist, og teller ned til ul 1. desember!
Håper,tror og forlanger at magesølelsen din er feil!!!
(Liker ikke å skrive at folk tar feil, men i dette tilfellet gjør jeg det!)



 
Hvordan går det med deg, St1gal? Håper magefølelsen er bedre:)
 
Har ikke karret meg til legen, for jeg begynnte i praksis nå i dag og kan ikke være så mye borte! Litt småkramper i magen, og litt oppblåst, men INGEN murringer eller stikkinger! :(
Ingen blødning heller, men har ikke troen desverre! Lurer bare på å kjøpe en graviditetstest med ukesindikator, for da ser jeg jo om hcg er lav..  Er tomt for graviditeststester selvfølgelig..
 
Huff, vondt å gå rundt med så dårlig magefølelse da... Håper virkelig den ikke stemmer.. Er jo veldig bra at du ikke blør da.. Krysser fingrene for deg:)
 
Bestillte graviditetstester ivertfall.. regner med de kommer i morgen..Regner med jeg får svaret da..
 


st1gal skrev:
Bestillte graviditetstester ivertfall.. regner med de kommer i morgen..Regner med jeg får svaret da..


Vil det vises på en g-test da???
For det har jeg lurt litt på i mørke stunder... Har jo en hel haug med billigstrimmler igjen..... Og brente av en i dag faktisk......

1 uke igjen til UL for meg nå... enn du???

 


*Utålmodig* skrev:


st1gal skrev:
Bestillte graviditetstester ivertfall.. regner med de kommer i morgen..Regner med jeg får svaret da..


Vil det vises på en g-test da???
For det har jeg lurt litt på i mørke stunder... Har jo en hel haug med billigstrimmler igjen..... Og brente av en i dag faktisk......

1 uke igjen til UL for meg nå... enn du???




 
Back
Topp