ÆSJ

Growgirl

Glad i forumet

Da var det over og ut for oss denne gangen også. Jeg som hadde så god feeling. Da blir det et nytt forsøk i August en gang.

Begynner å se det umulig å få det til. selv om jeg vet at jeg har klart det med William. Har så lyst på en søsken til ham. Vet at mange synes dette høres feil ut, dere som selv ønsker deres første. Jeg er kjempe glad for at jeg har William - han gir oss masse og uten ham ville dette ha vært enda værre. Det er så utrolig urettferdig at vi sliter og sliter med å få barn, mens andre bare plopper de ut.  Lykke til dere andre som er i gang. Håper inderlig at det klaffer for dere

 
Åh så leit emoticon . Men du skal se det går bra neste forsøk :) Trøsteklem til deg.
 

Skjønner deg jeg!
Har vært så heldig å få ei lita snuppe som betyr alt i verden for meg, men har alltid ønsket at hun skulle få søsken. Hun blir faktisk lei seg hver gang noen andre i barnehagen skal bli storesøsken.... Det skjærer dyyypt i hjerterota.....Jeg kommer selv fr ä en stor familie, og sliter litt med å falle til ro med at datra mi ikke får oppleve den relasjonen jeg har hatt med mine søsken.....

Om man ønsker seg nummer en, to eller tre (el. fler) tror jeg at ønsket er like sterkt....

Føles rimelig håpløst her også for tiden... En vond følelse å bære på....

Håper dere lykkes og at gutten din får bli storebror!

 
Huff.. Er kjedelig med negative forsøk...
Vet veldig godt at det er masse trøst i den skatten man har fra før!! Vi er så heldige som har disse skattene og trøste oss med!!
Håper dere lykkes neste gang!!
Vi skal også i gang igjen i august en gang emoticon
 
Da er vi to i samme båt akkurat nå. Vi skal ha siste søskenforsøket i august siden det endte med ma denne gangen. Er ganske tungt. Og tankene rundt at Isabella skal være enebarn er i grunn tungt det også. For oss er ho mer enn nok, men ønsker så gjerne at ho kan han noen der senere. Ja tenker langt fram..

Veldig lei meg for at det ikke gikk bra for dere denne gangen. Er veldig kjipt når man har god følelse, jeg hadde også det denne gangen.... Nederlaget blir jo desto verre.
 
Koselig svart jenter. Ja, vi får bare stå på og ikke gi opp. Vi vet jo at det har klaffet en gang og da er det jo sjangser for at det kan klaffe igjen. Ringte inn idag og da skal jeg i gang i uke 32. Får bare håpe på at syklusene mine stemmer med det.
 
Back
Topp