Æsj

KathMor

Forumet er livet
James reiser i morra TIDLIG, altså han drar i natt.... Og da er det en hel mnd til han kommer hit igjen [:(] Jeg skal jo til england i 3 dager da, men er noe annet å ha han her som hjelp i hverdagen... Jaja - det skal vel gå detta og [:D]

Eneste som er litt kjipt er at jeg egentlig skulle ut neste helg jeg, da James skulle komme... Men siden det ikke blir noe av, så blir det ikke noe bytur heller [&o] jaja.............

Kan komme til meg[;)] Det er forresten julemarked i Ris kirke på lørdag, med juleverksted for de små[:)]

er d ingen barnevakter??

jeg trodde han skulle begynne med den 14 dagers tursnusen jeg... kjedelig å vere aleina...

Ja beibibooms, den venter jeg og på gitt [>:] Men nå blir han hjemme 3 uker da når han kommer 16 des [:D] Og han kjenner på dette selv, og gjør virkelig alt for at det skal bli bedre... Så det er jo noe [:)]

Lørdag altså Buble? Ris Kirke - hvor ligger det? Kanskje jeg og jentene skal ta turen? [:)]

ORIGINAL: KathMor

Ja beibibooms, den venter jeg og på gitt [>:] Men nå blir han hjemme 3 uker da når han kommer 16 des [:D] Og han kjenner på dette selv, og gjør virkelig alt for at det skal bli bedre... Så det er jo noe [:)]

Lørdag altså Buble? Ris Kirke - hvor ligger det? Kanskje jeg og jentene skal ta turen? [:)]

Ligger på Slemdal - rett overnfor Riksen!

ORIGINAL: Buble

ORIGINAL: KathMor

Ligger på Slemdal - rett overnfor Riksen!

Jeg antar du skal dit da? [8D] Jeg har jo nr ditt, så vil sende mld... SÅnn ca er det fra og til?? [:)]

Hørtes sååå koselig ut [&o][&o][&o][&o] Ville seriøst hengt meg på hvis ikke jeg hadde eksamen 2 dager senere[:'(]

Så kjedelig å måtte hele tiden si hadet Kathmor - denskjønner jeg godt[&o]

Kan komme til meg[;)] Det er forresten julemarked i Ris kirke på lørdag, med juleverksted for de små[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hørtes sååå koselig ut [&o][&o][&o][&o] Ville seriøst hengt meg på hvis ikke jeg hadde eksamen 2 dager senere[:'(]

Så kjedelig å måtte hele tiden si hadet Kathmor - denskjønner jeg godt[&o]

Ja, er litt sårt, blir lissom aldri helt vant med det.... men [:)]

Ja, høres kjempe koselig ut btw, prøver virkelig å komme vi![:D]

Tror det er fra 12-16[8|]
Vi skal en tur på hoppeloppeland med en kompis kl 1000, så tar oss en tur etter det[:)] Er i gåavstand fra meg.....[:)]

Back
Topp