Æsj...vann i kroppen

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
nå pøser det inne her merker jeg... [:'(] Hadde håpa jeg slapp unna med bare litt jeg.

Huff, det er noe herk... [:@]

ej he fått meir vatn i føtne og fingrane men for min del ingenting og klage over[:D]
sist såg ej jo ikkje ut[&:]

ORIGINAL: vimsemams

Velkommen i tømmerstokker-til-bein-klubben...[:D]

En klubb jeg egentlig ikke søkte medlemskap i asså...
Hmmm...jaja....er jo ikke fryktelig lang tid igjen da. Får vel bare holde ut med tømmerstokkene mine...

He he... gla jeg ikke har fått "lågger" enda...[8D] Men har begynt å komme mer vann her og ja...
På helsekortet med første jenta mi, lå jeg på ødem 3...Det var ille!!!
Nå er det 0-1... Og jeg synes det er litt ubehagelig enkelte dager...
Men det kommer veldig an på hva jeg spiser og .. Prøver å holde meg mest mulig unna salt !!!
Drikker masse vann med sitron eller appelsinskiver i [:D] Og jeg bruker støttestrømper.. OG ligger med beina høyt når jeg har mulighet til det[8D]
Var borte på middagsbesøk her om dagen... Og jeg måtte bare legge meg i sofaen med beina høyt!!! Heldigvis var hun lege hun vi var på middag til, så hun hadde full forståelse!! [:D]

Ja, det er dritt. Er glad jeg ikke har det like ille som sist gang.
Får håpe det forsvinner fort når babyen er ute[:)]

Har ødemer på 2 nå. Har lest at man skal ligge med beinan høyt oppe, altså høyere enn kroppen. Men hvordan skal jeg klare det liksom? Når jeg legger meg på ryggen så får jeg knapt nok puste, svimmel og alt det der [:-] 

Back
Topp