Æsj! *Utblåsning - Lang*

carinasverden

Forumet er livet
Tror jeg spiste for mange boller igår for i natt våknet jeg og var skikkelig kvalm. Var redd jeg hadde fått den fryktede omgangssjuken[&:] Men etter at jeg omtrent kastet opp et helt fat boller og halvparten av invollene mine så følte jeg meg mye bedre. Likevel ganske utslitt da så tar det med ro idag. (Skal aldri stappe i meg sånn igjen!)

Idag tidlig fortsatte min "herlige" natt ved at min kjære går på do, selvsagt vekker han meg på veien og jeg må jo tisse hver gang jeg våkner. Men neida, han skulle bruke over et kvarter på do og etter at han hadde vært der stinket det så ille at jeg nesten brakk meg av å gå dit. Da begynte jeg å gråte, ikke nok med at jeg har ligget med vondt i magen/blæra, men jeg orker ikke å gå dit jeg kan tømme den + av å ligge våken sånn klarer ikke jeg å sovne igjen, men samboern min han faller rett tilbake i søvn[:@]
Endte med at jeg måtte dra på meg noen klær og "løpe" over til svigerforeldrene for å låne do der[8D]

åh, jadda, nå har jeg fått løs mage også, dette bygger seg opp tilå bli en strålende dag hvis det fortsetter sånn[8D]

Neimen huffda :( dette hørtes lett ut som noe som kunne skjedd her i huset (spesielt det med at samboeren bruker en evighet på do, og gjør det i tillegg uholdbart der inne en evighet til )
Så føler med deg[8|] Heldigvis er kællen her i huset prosessoperatør, så vi har alltid ei gassmaske liggende i boden ( i krisesituasjoner er den kjekk og ha skal jeg si deg [8D])

Men nå kommer jo tydeligvis magesjauen hos deg i tillegg da stakkars.. [:(] Huff, får ikke gjort så mye med det fra eller til men sender deg en STOR God Bedring Klem Hvil deg og ta det med ro, og drikk MASSE [;)]

Å huff det høres ut som om du trenger en stor klem, så jeg sender det over til deg[:)] Det kommer nok til å gå bra utover dagen.

Masse god bedring!

takk takk jenter. trenger virkelig de klemmene[:D]
samboern min er så heldig at han fortsatt ligger i senga og purker[8D] skulle gjerne tatt hans plass[:)]

hehe, deilig med en do som er forgifta[:D]

Ofte kan jo fødsler starte med diare, men sikkert ikke nå da siden samboeren din også er dårlig!

god bedring[:)]

Uff slitsomt[:'(][:'(]
Jeg satt på do i hele går kveld selv, det snur jaggu fort.. Fra å ikke gå på do mer enn en gang i uka til flere ganger i løpet av dagen[>:][:'(] 

Håper du får en fin dag uansett da[:)]

Uff da... Har ikkje dåke vindu på do? Går jo an å lufte etter at ein e ferdig [:D] GOD BEDRING!

Sender deg en stooooor klem jeg,det tror jeg jammen du har behov for[:)] God bedring!!!

ORIGINAL: Thorgers

Sender deg en stooooor klem jeg,det tror jeg jammen du har behov for[:)] God bedring!!!

signerer denne :)

Back
Topp