Æsj..syns nå det var litt tidlig:-0

Trultan

Gift med forumet
Kjenner buksene begynner å stramme godt nå:( De har jo sittet litt stramt pga litt overflødig fett, men nå verker det når jeg går med dem. Får vel rote frem gravidklærene...
 
Må ty til mammabuksene for å ha det behagelig eg..
 
har begynt å bruk gravid bukse jeg(starta i går) mine vanlige er passe ennå,men stramer litt når jeg sitter
 
Samme som Syrine her! Måtte frem med mammabuksene denne uken! Makan hvor kjapt denne magen popper altså!
 
fant dem frem for ca en uke siden jeg. med førstemann merket jeg det i uke 11. denne gangen i uke 9. Magen kommer fortere nå ja! Jammen glad jeg kan skjule den litt bak flesket..hihi
 
hehe godt me er fleire...her kom og magen i uke 9..syns det var veldig tidleg..mulig litt luft og, men den viser veldig godt..
 
jeg måtte kjøpe mine første mammabukser i uke 12. Jeg får ikke lenger igjen mine vanlige bukser. Er deilig da. de er så myke og gode 
 
Jeg surmulet meg akkurat inn på rommet for å være alene. Gått opp 4 kg og er i uke 12-13 (alt etter hvem man spør..). Alle klærne strammer! Jeg syns det er tidlig... men samboeren min sier at det jevner seg vel ut etterhvert (spiser mye nå for å unngå kvalme) og at vi bare kan kjøpe større klær og gå turer når jeg blir i bedre form. Godt å lese at andre også må ty til løsere plagg! ;) 
 
Er i uke 14 nå jeg, og har brukt vanlig dongeribukser frem til for en uke ca. Har gått i tights og joggebukser siden den tid. Men svigermor kom og leverte 1000 kr i hånda mi og sa, "kjøp deg noen nye klær du. Du trenger det sikkert. Deg er deg vel unt!" Så da ble det shoppet et par mammabukser og en genser! Deilig og kunne bruke noe som ikke strammer så ille. Mammaklærne fra første svangerskap har vært utlånt etpar ganger i mellomtiden, men skal hente de tilbake nå. Det er bare den dørstokkmila som er uendelig lang til tider.. TTT!

Magen kom virkelig tidlig denne gangen! Greitt nok også. Håper den vokser så raskt i begynnelsen at folk slipper og lure på om jeg bare har lagt på meg :P
 
Back
Topp