ÆSJ! Plutseleg endring i klassesamansettinga!

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Før sommaren fekk vi vite at dei ville bli 11 elevar i guttungen sin klasse. Dette fordi resten hadde valgt bokmål. Det einaste som kunne skje med dette, ut ifrå det dei fortalte då, var at kanskje nokon kom til å bytte til nynorsk fordi då ville barnet få gå i ein mindre klasse.

I dag ringte søstera mi som er assistent på skulen og jobbar i SFO og fortalte at det var gjort store endringar... B-klassen (bokmålsklassen) var blitt delt i to (B og C), og C-klassen (som har bokmål som målform) skal gå i same klasse som A (nynorsk), og endar opp med å bli ein klasse på drøyt 20 elevar! Dei blir heldigvis delt i enkelte timar (spesielt norsktimane må nødvendigvis delast), men kor mykje veit eg ikkje.

Kjenner eg er litt sint og litt lei meg for at det ikkje blei slik som vi vart forespeila, på den andre sida så var "planen" nesten for god til å vere sann. Det blir i alle fall ingen roleg, liten klasse og mjuk start på skuletilværelsen...

Veldig glad for at søstera mi ringte og fortalde meg det då ho var ferdig på jobb i dag, så eg slapp å finne ut av det når eg leverer guttungen på første skuledag i morgon tidleg... Håpar berre den einaste han kjenner frå bhg framleis skal gå i same klasse som han.
 
Huff så kjedelig, dumt når ting ikke blir slik en har blitt forespeilet. Det som er fint er at unger er tilpasningsdyktige, så det går forhåpentligvis greitemoticon
I klassen til gutten min er de 28 barn, med andre ord en stooor klasse, han har nå vært på skolen i to dager, og det går greit. Min sønn har litt problemer med hørsel og er i tillegg mye plaget med astma og allergi, så jeg er veldig spent på hva dette skoleåret vil bringeemoticon
Håper alt gikk bra i dag!!!
 
Ja, det er nok verre for meg enn for ungane... På den positive sida så er dei no tre gutar som bur innanfor 1 km herfrå i same klasse, og det er jo kjekt.

Første skuledag gjekk fint så vidt eg veit. Guttungen ville ikkje snakke så mykje om det "..for ALT e hemmelig!". Men vi har lest litt i den nye leseboka hans og det var veldig kjekt. Og han storkoste seg på SFO då eg henta han.

Må sende ein mail til læraren trur eg, eg fortalde på førskuledagen at han har dårleg syn og at han måtte sitte langt framme. Men eg følte ikkje heilt at ho tok det alvorleg, og no var han plassert ved veggen på rad tre av fire, så han er langt bak i tillegg til at han ser tavla på skrå. Satsar på at dei berre har gløymd det, at eg ikkje må til med legeerklæring frå augelegen som "bevis" eller noko. Det er fleire barn med briller i klassen, men guten vår ser jo dårleg sjølv med briller.

Har guten din store problem med hørselen? Tenker det kan bli ei utfordring når dei er såpass mange i klassen!
 
Det burde absolutt ikke være noe problem for læreren at gutten din bytter plass, han er jo der for å lære!!!( I allefall etterhvert, nå er det vel litt mer lek;)) Er jo helt innlysende at gutten må sitte så han ser tavla.

Gutten vår har problemer med å få med seg det som blir sagt hvis det blir for mye bakgrunnsstøy, så det kan bli en utfordring med så stor klasse ja. Han har heldigvis fått god plassering i klasserommet, men har vært ganske sliten etter skolen, sannsynligvis fordi han må konsentrere seg veldig for å få med seg beskjeder osv. Har gitt beskjed til lærerene så håper det vil gå greit. Han skal ikke gå på SFO i år, så da har han i allefall mulighet til å slappe av litt etter skolen

Skulle egentlig ønske at han skulle begynne på skolen til neste år, de er alt for små når de begynner som 5- og 6 åringeremoticon
 
Her har ikke guttunen startet enda
Så kjedelig at det ikke ble slik som derre først hadde fått beskjed om

Her så blir det en klasse på 15 og en på 24
Gutten her blir gående i den minste klassen pga utfordringene hans. Jeg er spent på hvordan det vil gå,siden da vi var på klassesamling så ville han ikke gjøre noenting med de som skulle gå i klasse med,selv om flerre prøvde å få ham med både unger,vi og andre foreldre.Så trakk han seg unna.Håper det løsner litt når han får startet
 
Eg sendte e-post til læraren i går kveld og forklarte at guten burde sitte så nær tavla som mulig sidan han (sjølv med briller) har litt/svært redusert syn på venstre/høgre auget. Har ikkje sjekka om eg har fått svar enno, men guten vår hadde i alle fall fått vite i dag at han skal byte plass så han kjem fram mot tavla. Så læraren har lest kva eg har skrive og tatt det på alvor. Heldigvis!

Det er nok ikkje SÅ viktig heilt til å begynne med, det er nok ikkje mykje tavleundervising den første tida, men det er no greitt at han sit slik frå begynnelsen av.

Skjønar godt at guten din blir sliten Pusla... Får håpe det blir noko rolegare i klasserommet etter kvart som ungane blir vant med heile settingen og korleis det fungerar med skule.

Det blir spennande med skulestart Bondekone, eg går ut ifrå at du fortel litt etter kvart om du har lyst? Det går seg nok til for guten din, håpar ikkje det tar så veldig lang tid for hans del!
 
Så bra at læreren tar ting til etterretning Ranveig R, da forstår de jo hvor viktig det er at gutten din har god plassering i klasserommet:) Ting ordner seg gjerne hvis du sier i fra på en ordentlig måte. Regner med at det blir enklere for gutten min etterhvert som klassen blir bedre kjent og ting roer seg, vi får ta en dag av gangen. Ting går seg gjerne til bondekone. Når gutten din kommer inn i faste rutiner på skolen, og blir kjent med de andre i klassen så går nok ting seg til etterhvert:) Lykke til med skolestart!
 
Ranveig R så flott at det har ordnet seg for gutten, tyder i hvertfall på at læreren faktisk tar hensyn til ting for barna
 
Ja heldigvis. Det skulle jo berre mangle egentlig, men ein veit jo aldri. Fekk e-post tilbake og med at dei skulle klare å ordne problemet :o)

Kjenner det er litt godt å kjenne skulen godt, eg gjekk der sjølv frå 1. til 10. klasse (men no har dei bygd eigen ungdomsskule så denne er no rein barneskule), og denne læraren har vore der i alle år og skal vere veldig flink og koseleg. Har ikkje hatt ho som lærar sjølv då eg gjekk i klasse med guten hennar. Greit å kjenne både rektor og mange av lærarane :o)

Lykke til med skulestart bondekone!
 
Back
Topp