Æsj og bæsj! kropps tråd!

ing_ping

Elsker forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21003894
Generelt!

Før og etterbildet, se side 3!

Herreguuud!
Første bildet er tatt i juni, da var jeg?..3 mnd på vei?
Også nå i sommer..

FY FAEN [:@] Blir dårlig av meg selv

Greit nok jeg har sittet inne i 6 mnd med mynthe før vi kunne gå ut..
Men nå har jeg ikke eid energi eller muskler til å gå ut, gidder ikke, alt er slit..
Men fuck det.. Nå skal jeg bli sunn og gå ned.. GUD!

Fres fres..
Noen andre som kan legge ut her? Litt forandring i kroppen..
Samme om det er positivt eller negativt :) Need to see someone else :P

Jeg syns du ser nydelig ut!!

Jeg tør ikke legge ut bilde.. Men gud, jeg ser jævlig ut. Latt kroppen dø sakte, men sikkert.

ORIGINAL: lnie

Jeg syns du ser nydelig ut!!

Jeg tør ikke legge ut bilde.. Men gud, jeg ser jævlig ut. Latt kroppen dø sakte, men sikkert.

Hahaha, verste er at der står jeg prøver se slank ut..
i feel like crap :(
Typen syntes jeg er deiligste i verden, og jeg har aldri følt meg verre.. FLOTT DET

ORIGINAL: Alexandra82

Syntes du så kjempebra ut, jeg.

Jeg har ingen nyere bilder av meg selv.
Var feit før og er feit nå, så det er ett fett [8D]

Var det ikke du som var så flink slanke deg da? :)

Alex: det er iallefall en start! jeg sitter her tygger sjokolade og skjønner ikke hvorfor jeg legger på meg! :P

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20090110&mpage=1&key=�

Enjoy!

Bahhhhhhhhhh....[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: ing_ping

ORIGINAL: Tessy_

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20090110&mpage=1&key=

Enjoy!

Bahhhhhhhhhh....[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Enjoy faktisk :P tulling

Bæsj, der kan man se forskjeld jo!
Blir misunnelig for at folk har viljestyrke

GI MEG STYRKE KVINNE

Hahaha... Ja, holdt ut i to mnd.... Nå er jeg vel tilbake til start igjenn [:'(]

Skal få meg sykkel og sykle 30 min 3 dager i uka, og ta situps 2 dager i uka... Trenger bare viljestyrke! [8|](Og sykkelen!)

Før:

Jeg ser gaal ut, men her ser man hvertfall at jeg var relativt smal.. Selv om jeg har på meg litt klær.. hehe.. Har ingen andre bilder..
Det er foresten tatt når jeg og sambo ble sammen.. I 2007 eller noe(?)

Etter:

Dette ble tatt i går.. 20-30 kg tyngre ca! Blir kvalm av å se på meg![:'(]

Jeg syns du er smellvakker jeg![:)]
 Men kjenner følelsen av å føle seg som crap å være misfornøyd med det man selv ser i speilet..[8|] Skulle gjort mye for å gå ned 10-15kg, men jeg eier ikke motivasjon til å få gjort noe med det, så jeg har egentlig meg selv å takke for at det ikke blir bedre..
Skal også sies at jeg kanskje er litt for glad i potetgull å brus! Å litt sjokolade.. [&o][8D]

Øøøø.... Btv, veier like mye nå som jeg gjorde før jeg ble gravid... [8|]

Før

Etter

Synd jeg ikke legger ut bilder av meg selv, så hadde dere andre sluppet å være lei dere... Kunne i alle fall toppet dere alle[:)] Jeg har brudebilder på FB. Er 30 kg tyngre i dag. Flottisen det!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Synd jeg ikke legger ut bilder av meg selv, så hadde dere andre sluppet å være lei dere... Kunne i alle fall toppet dere alle[:)] Jeg har brudebilder på FB. Er 30 kg tyngre i dag. Flottisen det!

pena <3

Har de fat-camp i Norge? :P

Ikke at vi er DER!
Men DET hadde hjulpet.. Isolert fra verden, og bare ha masse sunne folk som pushet meg!
DA skulle jeg gått ned..
Usa og the biggest looser next!

Enda en sammenlikning.. Bare for å motivere meg selv[:-]

Før:

Etter:

Og NEI, jeg har ikke tissa på meg! Daniel kasta fruktmos på meg[8D]

Haha. Ja de har det [8D]

ORIGINAL: superpia

Haha. Ja de har det [8D]

SNAKKES! *løper.. nei vent.. går*

ORIGINAL: UnniMoor

Og NEI, jeg har ikke tissa på meg! Daniel kasta fruktmos på meg[8D]

[:D] Det lurte jeg faktisk på. Ikke om du hadde tisset på deg da, det trodde jeg vel ikke... Men, hva i all verden som var skjedd[:)]

Jeg skjønner forresten frustrasjonen din. Jeg kjenner meg litt igjen i de før og etter bildene dine, selv om dine "etter" bilder likner på mine "før" bilder... Det er ikke kult når kroppen forandrer seg sånn! Men, vi har søren meg produsert med den kroppen! Så vi må få lov å bruke ltit tid på å gå ned igjen i vekt. Og helt lik som "før" blir vi nok ikke - men det gjør vi jo ikke i hodet heller - vi er jo mammaer jo!

Trøster meg med at jeg ikke skal på byn å sjekke mannfolk lengre [:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

pena <3

Haha! Du er bare god og snill hele du! Stygga er vel nærmere sannheten. Men, trøster meg med det samme som deg[;)]

Back
Topp