Æsj[&o]

småtrollene

Elsker forumet
Jeg skulle farge håret igår fra mørkeblond til mer naturlig lys, det ble alt for lyst. Så skulle jeg ta en tone mørkere idag, å det ble oransje[:'(] Fysj!! Så i morgen skal jeg på påskefrokost i bhagen til Leander og til legen med orasjnt hår[8|]
Etterpå har jeg store planer me då løpe til nermeste butikk for å kjøpe ny!!

det der prøvde jeg en gan også..bare at jeg først hadde farget det fra naturlig blondt til brunt.bled lei fargen etter en stund. prøvde å bleike det. bled oransj. mannen min kjørte for å kjøpe ny,bleiket en gang til,da bled det KNALL gult [:@]
det så helt forferdelig ut.
ringte frisøren dagen etter. de sa at jeg absolutt ikke måtte bleike det en gang til selv. da kunne jeg risikere at jeg ødelagte håret totalt.. så det bled en dyr tur til frisøren i tillegg.. kommer aldri til å farge\bleike håret hjemme flere ganger!!![;)]

ORIGINAL: 1storog1imagen

Jeg skulle farge håret igår fra mørkeblond til mer naturlig lys, det ble alt for lyst. Så skulle jeg ta en tone mørkere idag, å det ble oransje[:'(] Fysj!! Så i morgen skal jeg på påskefrokost i bhagen til Leander og til legen med orasjnt hår[8|]
Etterpå har jeg store planer me då løpe til nermeste butikk for å kjøpe ny!!

Du vet at pga graviditeten så kan hårfarger bli helt annerledes enn normalt?? Vet om flere som har endt opp med flere forskjellige nyanser i håret.. Ville kanskje hørt med frisøren hva du skal gjøre, kan bli enda verre også[8D] Men lykke til hvertfall!!

Huff sånn fikk jeg til en gang da jeg var yngre[8D] Ikke spesielt fint nei. hehe
Men har du en sølv shampo liggende? Altså en med lilla pigmenter i? Den skal nemlig trekke ut det gule/oransje av håret ditt..
Jeg brukte ihvertfall det da jeg fikk oransje striper i håret da jeg var blond og det hjalp godt[:)]
Ellers ville jeg nok ventet med og farge håret mitt igjen,det trenger nok litt hvile nå

Back
Topp