Æsj, nå må jeg seriøst begynne å farge håret!!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Har kommet altfor mange grå hår.. Så istedet for å stå å nappe de ut med pinsett (og nappe ut "friske" hår i tillegg), skal jeg kjøpe farge!!
 
Kjedelig men bra det går ann å kjøpe hårfarge!! :D
 
Jeg har farget håret mitt siden jeg var 14, så jeg fortsetter vel bare i normal stil. Men det skjer gjerne høyst tre ganger i året, så de par grå hårene jeg allerede har blitt tildelt stikker godt frem blant alt det svarte :p min samboer nappet ut ett for å vise meg. Også kalte han meg gamla.
 


Mortania skrev:
Jeg har farget håret mitt siden jeg var 14, så jeg fortsetter vel bare i normal stil. Men det skjer gjerne høyst tre ganger i året, så de par grå hårene jeg allerede har blitt tildelt stikker godt frem blant alt det svarte :p min samboer nappet ut ett for å vise meg. Også kalte han meg gamla.



Haha, akkurat det samme sa samboeren min til meg og, da han fant det første grå håret på meg den sommeren vi hadde fått storebror. Men han klappa igjen da jeg fant et i hans hår og ;p Jeg har farga håret mye jeg og, og gjort mye forskjellig oppigjennom hos frisør. Men nå tror jeg ikke jeg har farga håret på tre år eller noe.
 
Simen synes det er ekstra festlig fordi jeg er 2,5 år eldre enn han :p
 
Mora mi holdt på å le seg i hjæl sist hu besøkte meg, hadde ikke rekt å ta etterveksten på en liten stund (5 mnd, kremt kremt...), og det lyyyste visst grått oppi der emoticonHyggelig, står ute og mange som hører og hu roper ut "hærreguuuud, nå har du blitt skikkelig grå i håret, kanskje på tide å farge det igjen eller?" også lo hu alt hu hadde... 
 
Hehe, må le litt:) men plutselig dukker det vel opp noen her og:O
 
Jeg stripet det sist jeg var hos frisør slik at de grå hårene ikke skulle vise så godt når det voks ut;-)
 
Her er alt som kommer ut grått! Har mørkt hår,så må farge håret ofte.. 
Men har vurderert å få lysne det litt så de grå ikke viser så godt... men vet ikke.. har jo liksom alltid vært mørk..
 
Her er alt som kommer ut grått! Har mørkt hår,så må farge håret ofte.. 
Men har vurderert å få lysne det litt så de grå ikke viser så godt... men vet ikke.. har jo liksom alltid vært mørk..
 
Jeg e mørkt brun, men farger det svart. Nesten ingen som ser forskjell. Men jeg bryr meg egentlig ikke om at jeg som 25 åring begynte å få grå hår. Mamma fikk også grå hår tidlig. Jeg er bar opphengt i år jeg vil ha svart hår og ikke brunt XD en lærer på ene vgs jeg gikk på stylet og stripet det grå håret sitt kjempefint. Plutselig kom hun med svart lugg ^^
 
huff håret har liksom kommet langt ned på prioriterings lista, je ser snart ut som ei trollkjerring, så neste uke har je spurt ei venninne om å passe snuppa så je får vært hos frisøren.... blir nok kun klipp, oxo får je farge eller bleke hjemme en kveld etter hu har lagt seg.
 
Å bare stripe det er en mulighet ja. Det mente iallefall hun styllisten jeg var hos her om kvelden. Hun mente jeg hadde en farge som passa fint til meg. Jeg synes den er helt vanlig mørkeblond..
 
Back
Topp