Æsj! Nå kom kvalmen sigende!

Mmmills

Betatt av forumet
Nærmer meg med stormskritt uke 7 (er 6+6 i dag) og i dag morges var kvalmen på plass. Kjente det spesielt etter at jeg hadde karret meg opp for å gå på do. Det ble rett og slett strake veien tilbake i senga der jeg måtte ligge og slappe av litt. 2 forsøk til og jeg fikk såvidt tid til å lage meg noe å spise. Det hjalp heldigvis, men den første halve brødskiva var tung å få ned. Er spent på hvordan dette utvikler seg. Er det noen som har gode tips? Er det lurt å ha ferdigsmurt mat i kjøleskapet på morgenen? Har hørt at små måltider regelmessig skal hjelpe. Noe spesielt man spiser eller drikker som hjelper?
 
Ha salte kjeks ol. På nattbordet så du kan spise før du står opp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg levde av ritz kjeks i perioder sist. ;)
 
Kjeks på nattbordet ja! ;) Evt Nutrilett-bar, funka for meg da jeg ikke klarte få i meg mat om morgenen pga kvalmen. Bruk lang tid på å spise litt og litt om morgenen.
 
Sov alt for lenge i morges.. :p Kanskje det ikke er bra det heller!? Hehe.. Men takk! Jeg skal få timene mine heretter. :)



Hoff- e ikkje sikkert det tipset va så godt likevel:p eg ete når eg vil og pressa ikkje i meg mat. Ha nåke godt som superchips elle nåke på nattbordet. Gull verdt! Eg e kvalm lenge om morgenen, men har en enorm apetitt på ettermiddag og kvelden. Kan våkne av at eg e sulten om natta. Super irriterende:p
 
Hoff- e ikkje sikkert det tipset va så godt likevel:p eg ete når eg vil og pressa ikkje i meg mat. Ha nåke godt som superchips elle nåke på nattbordet. Gull verdt! Eg e kvalm lenge om morgenen, men har en enorm apetitt på ettermiddag og kvelden. Kan våkne av at eg e sulten om natta. Super irriterende:p
Såpass ja! :-o Orker ikke butikken i dag.. selv om det er snakk om få minutter å gå dit. Satser på det går fint i morgen. Har noen salte tortillachips i skapet, det kan prøves. :)
 
Back
Topp