Æsj..mensendritt..

Apeloffen

Forumet er livet
Lurer på en ting jeg..Er kommet på den siste rekka i mitt første p-pillebrett etter fødselen.. men midt i hele greia har jeg fått mensen..har vell hatt det i nesten en uke.. trodde disse mellomblødningene bare var en liten skvett liksom..? Men hva skjer når jeg er helt ferdig med brettet da? Får jeg mensen på nytt da? Er jo bare ett par dager til.. Og en ting til.. (disgusting)...det stinker helvette av det..hva kan det komme av da?? ..pjuk...[:'(][:'(][:'(]

ja du sier noe der.. har ikke snøring på hva som er normalt jeg.. håper bare det forsvinner snart..

Høres ut som om mensen din ikke har kommet helt i rute enda etter fødselen, men det skal jo ikke lukte. Hadde nok tatt en tur til legen for å sjekke om det kanskje var en infeksjon eller noe som forårsaker lukten[:'(] Det kan ta ganske mange måneder før blødningene stabiliserer seg etter en fødsel[:)] Mange opplever faktisk å gå over et år før ting er normale igjen. Håper ikke det er noe i veien med deg, men det ville vært rart om det skulle være igjen rester[:o] Lykke til[;)]

Ville nok tatt en bakterie prøve ja, kanskje du har fått bakterier i skjeden etter fødselen eller noe?? For det skal jo ikke lukte av blodet...

Kan jo være noe bakteriegreier ja..[:'(] Men jeg tror jeg har fått en soppinfeksjon nå pga pillene.. kan det kanskje være det som lukter? Men har jo aldri gjort d før.. Ikke sånn som nå hvartfall..[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp