Æsj... mat...

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Jeg pleier å elske all den deilige maten som kommer rundt juletider.. pinnekjøtt, ribbe osv...
Men den siste månden har jeg vært kvalm stort sett av og på gjennom hele dagen og mat frister ikke i det hele tatt.. blir kvalm bare av å tenke på pinnekjøtt.. æsj... Problemet er at jo lengere det går mellom vært måltid jo kvalmere blir jeg og større er sjansen for å kaste opp... ... Håper virkelig jeg snart blir fri denne kvalmen, så jeg kan nyte julematen..
Andre som har det på samme måten??

Hadde det helt likt, men det ga seg rundt 10 uke.

Jeg blir kvalm hvis jeg ikke passer på å spise ofte. Ikke mye som skal til, ta deg en gulrot, mandarin, yoghurt eller et knekkebrød mellom måltidene. Det hjelper for meg i alle fall. Selv om det ikke akkurat er mat man har lyst på når man er kvalm.

skjønner hva du mener..
Begynte med å bli kvalm hvis jeg ikke spiste og ble sulten...men plutselig en dag ble jeg kvalm av å spise...haha..veldig gøy...
Det verste er at man skal helst spise for å ikke bli kvalm, men det er ikke noe mat som frister...hva gjør man da?

Jeg har bare tvingt i meg litt mat jeg...nå i dag har det gått overraskede bra med meg, men tørr ikke juble for tidlig heller, så nyter det mens jeg kan [:D]

Begynte med å bli kvalm hvis jeg ikke spiste og ble sulten...men plutselig en dag ble jeg kvalm av å spise...haha..veldig gøy...

Akkurat sånn er det Jas.. ikke moro... håper du er på bedringens vei...[:)]

Back
Topp