Æsj....lyn f.... her!!!

*Chill*

Forumet er livet
Fan,fan,fan.... jeg blir så eitrendes sint!!! og jeg må bare klage litt her... samboern dro hjemmefra med noen kompiser halv.4, sku prøve noe skyte-greier, måtte gjøre det før det ble mørkt vist nok... Greit det men å ikke gi lyd fra seg, ta telefonen eller NOE som helst før JEG fikk tak i han gjennom en av gutta! kommer om en times tid er svaret jeg får!
Er dette greit? er det bare meg som sitter her stor, tjukk og føler meg som en dass, som er hysterisk? ..... jada, så begynner tankene å fly da.... er det en annen? er jeg uinteressang nå? hva gjør han eeegentlig?.... æsj, hater at jeg skal være så hormonell, men klarer ikke å styre det da..... [:(]

føler med deg. Han der min er likedann. Bare at det altid er noe jente greier. Nå sto han nett å kritiserte kompissen som har fått kjæresten på besøk. Kompisen behandler henne dårlig da han drar på fest uten henne. Javell sier jeg, jeg har ikke fått vore med i det hele jeg.... Og ikke nok med det, nå skal liksom kjæresten min ta litt vare på henne siden kompissen er så opptatt... Hva gir dere meg.[:@][:@][:@]

ARG....FATTER de ingenting eller???? syns de mannfolkene at det er gøy at vi må bli sjalu? at vi har det vondt? .... kan nesten virke sånn spør du meg! og seriøst, dama klarer seg vell selv uten typen DIN! ...finn en annen skulder da for pokker!

Jepp de er idioter[:@][:@].

Hadde det kommet fra en som tok med kjæresten på alt muligt og stolt viste frem at han skall bli far igjenn. En som gav trygghet. *Ikke en som er lik den han kritiserer....

Ser han ikke parradokset?

Og ikke bare det, hun en undertøys modell og vist nok svært pen. 21 år fra Litauen..[:'(]
Jeg har aldri møtt henne... Ja de elsker å gjøre oss sjalu...

Oh gaaaaad..... nei hun er stygg, feit, og helt tom i hue! ....vi sier det sann.... =) Skal finne meg en dame i neste liv! hehehe

huff, stakkars deg. hormoner i full galopp? [;)]
Lag deg en kopp te, kjøp deg et blad og noe god frukt eller kjeks.
Ta et teppe rundt deg og kryp langt opp i sofaen.
Bruk tiden på deg selv og sett på en cd ikke han orker å høre når han er hjemme.
Det er da deilig å få alenetid også!!
Kos deg masse og ikke bry deg om han! Han har ikke funnet en annen, han bare har det gøy. vi har vel alle vært med venner og tiden går så altfor fort. [:D]

Hun kom rett fra Paris der hun hadde vore på foto shoot..... Jepp tykk og feit[:'(]

Spess da jeg er stor og feit... Han sa faktisk det (han forsnakket seg)...[:(]

Høres ikke ut som dere to har det helt lett i dag [&o]
Håper dagen blir bedre for dere i morgen.

Tror jeg skal prøve på det. Går å legger meg nå.... Ny dag nye muligheter. Bare det at min mor sa at man ikke skal gå å legge seg sint.. Husker ikke hvorfor.

Fint å dele litt frustrasjoner og.

Tror faktisk ikke mannfolk tener over sånt i det hele tatt... Dem er jo faktisk superflink til å tenke på seg selv, og da er det sjelden dem orker å la tankene sine strekke sååååå langt til at de må huske at de har ei kjerring hjemme!!!

Kjæresten min har nå sagt de siste 2 ukene at han må jobbe en times tid overtid.. kommer i 17-1800 men han dukker som regel ikke opp før etter 1900. Går det ikke an å ringe da???
Tror ikke han har noen annen på si akkurat da.. vet han jobber.. han er flink sånn, men han kan jo ringe likevel [:'(]

Back
Topp