Æsj.. Jeg har så vondt..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Har liksom hele graviditeten hatt tidvis ubehag helt nede på høyre side og lysk. Trodde jo i begynnelsen at det bare var ligamentsmerter osv. Men nå er det mest vondt over hofta, ut på sida og bak på korsryggen. Bare ene sida! Vet det ikke er bekkenet som skaper seg, for er verst når jeg ligger i ro. Skikkelige krampetak.. Må jo enten være i eggstokkområdet eller noe med nyra.. Evt at det presser på.. Har tatt to paracet, og satser på det hjelper litt. Er ikke SÅ ille at jeg ringer legevakt.. Men skal definitivt ringe legen min med det første på mandag. Dette er skikkelig vondt og ubehagelig :/
 
Kan jo være alt mulig ufarlige graviditetsplager, men jeg ville nok snakket med legen for sikkerhetsskyld..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Har hatt en del av det samme, noen ganger får jeg en "strekk" fra rumpeballen og nedover.. :p Det føles så komisk at jeg må le selv om at det er ubehagelig og noen ganger vondt :p
 
Hmm, rart! Kan det være bekkenet på en side liksom? Rart det med rygg, men det kommer og går. Hadde mye vondt i natt, men i dag er det bedre. :)
 
Back
Topp