Æsj, jeg har det ikke noe godt!

linusisvingen

Forumet er livet
Både jeg og dattera mi har vært syk nå i flere dager (Nora er på bedringens vei, har vært 2 dager i barnehagen allerede)  Jeg er ikke så syk at jeg ikke kan gå på jobb, men jeg har hostet ut av dimensjoner, og har nå mistet stemmen helt.  Det er så frustrerende!  Spesielt når jeg har en rampete 3 åring som spreller rundt, og som ikke hører etter...Har nå lest meg opp på nettet, og etter at jenta er i seng, skal jeg få mannen til å kjøre bort på butikken og kjøpe ingefær, sitron, vademecum og honning.  Nå skal ALT prøves!
Det verste er at jeg er jo mitt i mitt andre ICSI forsøk, og har time til UL i morgen kveld.  Blir flaut å sitte der og hviske!

Stakkars meg, kan ikke dere synest syns på meg??? ;););)

På forhånd tusen takk=)
 
Jeg syns VEEEEEEEEEEEELIG synd på deg!!! Hjalp det litt??? Hihi:)
Kjedelig å være syk og disse små treåringene har vel ikke akkurat velutviklede empatiske evner ennå, desverre.. Håper du er fort på beina igjen, og at det går bra på ultralyd i morgen
 
Huff da. Ikke gøy og være syk :( Håper du kommer deg snart. Sender deg en god bedring klem. Trassige unger er ikke alltid lett å herske med.
 
Huffda, masse god bedring til deg. Å lykke til imorra :)
 
Takk;)  Jo det hjalp litt  Kokte sammen et heksebrygg med honning te, masse honning, masse sitron og ingefær.  Syns det hjalp!  Skal drikke maaaase av det i morgen også, jeg vil ha stemmen min tilbake, SÅ DET SÅ!!!
 


*Isabella* skrev:
Huff da. Ikke gøy og være syk :( Håper du kommer deg snart. Sender deg en god bedring klem. Trassige unger er ikke alltid lett å herske med.


Hun er vel ikke trassig, men de trenger jo litt veiledning gjennom dagen kan man si.  Og det er er så frustrerende at hun ikke hører hva jeg sier fordi jeg hvisker!!!  Hun er søt også da, hun driver å hvisker tilbake!  Akkurat som om hun tror at hun må hviske fordi jeg hvisker, hehe!=)
 


linusisvingen skrev:


*Isabella* skrev:
Huff da. Ikke gøy og være syk :( Håper du kommer deg snart. Sender deg en god bedring klem. Trassige unger er ikke alltid lett å herske med.


Hun er vel ikke trassig, men de trenger jo litt veiledning gjennom dagen kan man si.  Og det er er så frustrerende at hun ikke hører hva jeg sier fordi jeg hvisker!!!  Hun er søt også da, hun driver å hvisker tilbake!  Akkurat som om hun tror at hun må hviske fordi jeg hvisker, hehe!=)



Hehe. Det gjør jenta vår og hvis jeg hvisker henne i øret om noe hun skal si til faren, så hvisker hun videre.
 


*Isabella* skrev:


linusisvingen skrev:


*Isabella* skrev:
Huff da. Ikke gøy og være syk :( Håper du kommer deg snart. Sender deg en god bedring klem. Trassige unger er ikke alltid lett å herske med.


Hun er vel ikke trassig, men de trenger jo litt veiledning gjennom dagen kan man si.  Og det er er så frustrerende at hun ikke hører hva jeg sier fordi jeg hvisker!!!  Hun er søt også da, hun driver å hvisker tilbake!  Akkurat som om hun tror at hun må hviske fordi jeg hvisker, hehe!=)



Hehe. Det gjør jenta vår og hvis jeg hvisker henne i øret om noe hun skal si til faren, så hvisker hun videre.


Søting;)
 
go bedring ;) og lykke til på ul;)
 
Hvordan er formen i dag? Håper du er bedre:)
 
Ikke noe stemme i dag heller=(  Samboer og datter er reist på fjellet for å stå på ski, de storkoser seg.  Skulle gjerne ha vært med, men jeg skulle jo på UL i dag, og bestemte meg for å blir hjemme og bli skikkelig frisk.
Takk for omtanken søte du;)
 


linusisvingen skrev:
Ikke noe stemme i dag heller=(  Samboer og datter er reist på fjellet for å stå på ski, de storkoser seg.  Skulle gjerne ha vært med, men jeg skulle jo på UL i dag, og bestemte meg for å blir hjemme og bli skikkelig frisk.
Takk for omtanken søte du;)

Da får du slappe av skikkelig å bli frisk og sterk til du blir ruger.)

 


Hestehoven skrev:


linusisvingen skrev:
Ikke noe stemme i dag heller=(  Samboer og datter er reist på fjellet for å stå på ski, de storkoser seg.  Skulle gjerne ha vært med, men jeg skulle jo på UL i dag, og bestemte meg for å blir hjemme og bli skikkelig frisk.
Takk for omtanken søte du;)

Da får du slappe av skikkelig å bli frisk og sterk til du blir ruger.)



Det er akkurat det som er planen;)
 
Håpar du er bedre no og at alt såg bra ut på ul-en?? Kjedlig å vera forkjøla! Og å vera uten stemme er utrulig frustrerandes! 
 
Da jeg hadde egguttak hadde jeg ikke stemme i det hele tatt. Og var redd for å ikke bli gravid for kroppen var for syk til å bli gravid. Vel, det ble ingen egg som ble befruktet, men som de sa, folk blir gravide om de er syke og. Du har nok stor sjanse for  bli gravid allikevel.

God bedring
 


janpanmarsipan skrev:
Da jeg hadde egguttak hadde jeg ikke stemme i det hele tatt. Og var redd for å ikke bli gravid for kroppen var for syk til å bli gravid. Vel, det ble ingen egg som ble befruktet, men som de sa, folk blir gravide om de er syke og. Du har nok stor sjanse for  bli gravid allikevel.

God bedring


Ja, det har jeg egentlig ikke tenkt på.  Jeg er ikke syk i kroppen.  Er frisk som en fisk, bortsett fra stemmen da;)
 
Back
Topp