Æsj, jeg er sliten

Silje1982

Forumet er livet
Først og fremst vil jeg bare beklage for at jeg ikke har vært så flink til å svare på de fleste trådene her inne. Jeg følger med dere og er ofte innpå og leser på mobilen, men har liten tid til å svare med to små.

Nå ligger jeg i senga og syns virkelig synd på meg selv. Jeg er super sliten. Dagen i dag har virkelig vært hard og tålmodigheten min har blitt testet flere ganger. Nå kjenner jeg bare at kroppen snart kommer til å streike. Jeg har fått lite søvn. Ungene står opp tidlig og snuppa gidder ikke å sove på dagen så jeg får ikke den avkoblingen heller. Jeg har vært dårlig hele ettermiddagen og brukte middagslagingen til å stå og brekke meg. Hadde kjøpt inn smågodt som jeg skulle kose meg med, men det ble lagt inn i skapet igjen. Jeg føler meg vel kanskje litt sone pga at vi ikke har fortalt venner og familie om graviditen og jeg er for sta til å spør om avlastning siden moren min aldri tilbyr seg! Håper at jeg skal klare meg igjennom de neste dagene. Og ikke minst en ny uke på jobb....

Huff, så lang denne sytetråden ble..... Og ikke minst så rotete....

Kan egentlig si jeg har det sånn jeg oxo. selv om jeg ikke har barn... Men har en kæll som ikke forstår seg på meg om dagen:S siden jeg ikke orker å gjøre så mye hjemme, selv om jeg er sykemeldt... uff...

Vi får trøste oss med at vi snart får litt energi igjen <3

Huff, føler med deg nadja1986 og jeg håper at han blir flinkere med å ta hensyn til deg. Du fortjener kun det beste så du må bare gi han steng beskjed:)

Jeg kan vel ikke ta min kjære for noe for han er egentlig fantastisk. Men hjelper ikke når han er i Nordsjøen.

uff da! så du er helt alene med annsvaret for to små og en i magen... da hadde jeg spurt familien om hjelp med en gang!

Har det på samme måte selv, orker ikke alltid å svare, men er ofte innom og leser! Prøver å gi et svar til de jeg har noe å bidra med, men ofte blir det bare halvhjertet[&o]

Satser på at mange av oss kommer sterkt tilbake om en liten stund[:)][:)][:)]

Jeg melder meg også inn i denne klubben... Jobber bare halvt om dagen men resten av dagen går kun med til å sove. Orker ingen ting og føler at jeg ikke har noe liv i det hele tatt!
Håper vi snart finner igjen energien, dette er slitsomt i lengden!

Håper du får litt hjelp hjemme, prøverpånummer3... Ikke alltid enkelt å spørre heller, det vet jeg, men da håper jeg noen er så snille og ser at du trenger det! [:D]

Skjønner det godt.
I forrige svangerskap sov jeg 3-4 timer på dagen/ettermiddagen. Men nå er ikke det mulig, med en 3 åring i hus. Så føler jeg går på halv maskin hele tiden[:-]
Selv om vi har hatt en uke ferie nå.
Men håper ting snart snur for oss alle!!

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har så mye krefter til å skiv her inne og at det ikke bare er meg som er uolig sliten og om for energi. Vi er virkelig flinke damer:) Vi gjør det beste utav det og det beste for spirene våre:)

Jeg for min del er helt kake i dag. Øyene er hovne og jeg er rett og slett utslitt, men er jeg alene med barna kan jeg ikke sette meg ned og syns synd på meg selv. Ungene er bare så utrolig kranglete til tider. Håper vikelig at spiren min klamrer seg fast der inne. Kjenne også jeg er irritabel i dag for moren min tilbyr aldri å hjelpe!!! Jaja, sånn er det å være voksen og ha barn:)

Ønsker dere god bedring og håper at energien kommer tilbake, mine damer!
Prøverpånummer3: Kan du ikke spørre etter barnevakt i form av en forelder eller andre familiemedlemmer, eller venner? Si at du har en liten influensa og trenger å sove litt=).

Jeg er litt sta jeg vet du og klarer ikke å be om hjelp:) Jeg vil ikke virke sytete. Moren min var flink til å hjelpe når Eldstemann kom til verden, men nå er det akkurat som hun straffer meg for noe, men vet ikke hva. Jeg har ei venninne som tilbudte seg, men hun er også gravid, har vært ekstremt dårlig og har hatt en tøff periode så jeg vil ikke utsette henne for noe og det har jeg gitt beskjed om:)

Føler sååååååååååååååååååå med deg snuppa....

Hele forrige uke var et pes ass...Nå er helga her og jeg sov sååå godt når sambo kom og vekka meg i stad...Da var klokka halv 12...[:-] Kunne glatt ha sovet noen timer til..

Du skulle ha bodd litt nærmere meg så skulle jeg ha passe gulla dine så du fikk sovet litt og slappet av litt...

Synes du skal ringe mamman din jeg så du får litt ro...

Så snill du er:):) Godt å få litt medlidenhet også:) Hehehe....

Så bra at du fikk sove så lenge. Det trengte du helt sikkert:) Viktig og samle lit krefter igjen:)

Nå ringte mannen min og sa at han forhåpentligvis kan komme hjem i morgen, men at han allerede må reise offshore om en uke allerede. Grøss:) Tenkte å gå på besøk til foreldrene mine en liten tur nå i ettermiddag.

Venter også nr 3, og kjenner meg veldig igjen i beskrivelsene av hvordan du har det.. Hadde aldri trodd det skulle bli så hardt å vente nr 3.. Mine to har kranglet i hele dag, og mannen min er på jobb.. Gruer meg til en ny uke på jobb.. Blir noen lange dager.

Ønsker deg god bedring og håper mannen din kommer hjem, slik at du kan få litt avlastning![:)][:)][:)]

Hei Knøttet

Jeg skjønner at vi har det akkurat likt ja:) Det er kjempe tøfft å vente nummer 3 og i stedet for å hvile skikkelig ut i helgen så er vi fullstendig utslitt og kommer til å slite oss gjennom dagene på jobb. I dag ble det ikke klistermerke for god oppførsel på eldstemann for å si det sånn så dagen har vært kjempe tøff. Det og ha vært så mye alene med ungene er jeg ikke vant med i tillegg til at jeg er gravid, kvalm og utslitt. Dette er jo bare helt topp:) Hehehe... Men vi er flinke:) Den skal vi nå i hvertfall ha:)

Håper det vil gå bra med deg også:)

Å, høres slitsomt ut. Jeg har kun ett barn og en mann som er hjemme. Falt i koma etter jobb i dag. Tror jeg sovnet uten at jeg merket det selv engang. Hi hi. Utrolig trøttende å være så sliten.
Håper det blir bedre og at du klarer deg bra igjennom de neste dagene. Det blir nok bedre når mannen kommer hjem igjen.

Back
Topp