Æsj jeg er nervøs... litt usiikker

Gravid?

Andre møte med forumet
Hei alle sammen, noen med gode råd? Kjøpte meg en ny test i dag og lurer på om jeg skal ta den eller vente til i morgen... Står at en bør vente i 3 dager før en tar en ny test visst forige test ikke virket... Æsj jeg er nervøs...noen med gode råd? [8|]
 
Var den forrigje positiv/negativ? Eller virka den ikke???

Jeg hadde prøvd hvis testen var defekt... Men man sier at man helst skal bruke morgenurin, men
jeg er litt nysgjerrig, så jeg hadde nok mistet alt som heter tålmodighet...

Lykke til[;)]
 
Kanskje lurt å vente til i morgen tidlig, så du får brukt morgenurin (Hvis du greier å vente så lenge da)!
 
tja jeg er ganske utålmodig så..men bør vel egentlig vente til i morgen... *Mamma mia jeg er utålmodig!* He he... Skal/skal ikke... Hjelp[&:]
 
Kan du ta en nå da, og en i morgen...?
 
Jeg syns du er kjempeflink hvis du klarer å vente til i morgen tidlig. Jeg klarte ikke det da jeg testet. Dvs jeg testet om morgenen, men det var feil på testen, den var defekt. Så jeg beordret samboer til å kjøpe ny test, og tok den i kveldinga. Fungerte for meg.

Uansett, hvis du får positiv test så kommer du til å teste sikkert 4 ganger til kun for å være sikker... så det er bare til å kjøpe på tester[:D]
 
Var du langt over IKM da du testa positivt på kvelden Hanne79?
 
Takk for all tips,men jeg tror at jeg jammen skal ta den testen nå... om den er defekt eller negativ blir jeg sur.. Har ikke all slags råd til og kjøpe på disse testene.. Æsj jeg hopper i det og krysser fingrene..om den ikke virker nå så går jeg til en LEGE! føler meg litt [8|] nå og samtidig litt [:o]. *krysse krysse*
 
Lykke til[:D]
 
LYKKE TIL!!!!![:D][:D][:D]
 
Lykke til!! Fortell oss hvordan det gikk [:D]
 
ORIGINAL: Gravid?

Takk for all tips,men jeg tror at jeg jammen skal ta den testen nå... om den er defekt eller negativ blir jeg sur.. Har ikke all slags råd til og kjøpe på disse testene.. Æsj jeg hopper i det og krysser fingrene..om den ikke virker nå så går jeg til en LEGE! føler meg litt [8|] nå og samtidig litt [:o]. *krysse krysse*


Jeg klagde på testene mine til qr - og da fikk jeg en ny pakke gratis i posten.. Bare sånn at du vet det om testen ikke virker..[;)]

Lykke til med testing..
 
lykke til med testinga[;)]
 
[:(][:o][:-][:@] sier vel det meste.... Neste stopp en lege som har peiling på graviditetstester. Og uteblitt TR
 
Huff da... Men er det mulighet for graviditet allikevel???
 
*Håper håper*
 
ORIGINAL: pebbles

Var du langt over IKM da du testa positivt på kvelden Hanne79?


Jeg var vel på dag 29 i syklus... men har alltid hatt veldig uregelmessig mens, alt fra 23 til 30 dagers syklus. Så det er vanskelig å si hvilken dag som var IKMdagen. Testet negativ 2 dager før, med morgenurin.
 
Back
Topp