Æsj jeg blør!

Lycke<3

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Septembermødre <3
Håper det bare er tull fra kroppen min!

har hørt om mange som blør i løpet av svavangerskapet håper det er kroppen din som tuller og at spira sitter støpt hos deg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke ta sorgene på forskudd, som jeg skrev en annen plass her. Jeg har akkurat hatt blødninger i en uke:) og testene viser ihvertfall at jeg er gravid enda:)

Håper det er en helt ufarlig blødning!

♡ september 2014 ♡

Ja vi får håpe på det. Men har fått en del murringer nå.... Uansett så er det jo ikke noe å få gjort i kveld.

Krysse fingrene for at det er en ufarlig blødning! Ikke morsomt å blø uansett :/

Nei:( blødde i mitt forrige svangerskap også, da gikk det bra. Men gangen før der var det en MA, og da var det kun litt blod på papiret. Nå er det mere

Håper det gir seg for begge to :(

Krysser fingrene for at alt går bra :-)

Håper alt går bra!

Litt blod i dag også, men det kommer bare når jeg har vært på do... (Sorry for info, men bommelom do tur). Så håper det har en sammenheng. Jeg har fortsatt litt vondt i puppene, litt murringer og idag er jeg kvalm. Så satser på at dette bare er den rare kroppen min.

Satser på det! Nesten så jeg ikke tørr å gjøre nr 2 selv, men så kan man jo ikke holde igjen heller ;) Gikk fint etter det og, ingen blødning!

Har du sjekket at det ikke er fra urinveiene? Da kan det nemlig være uvi. Jordmor trodde det var det hos meg, har derfor sendt prøve til dyrking. Ingen symptomer

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Nei har ikke sjekket det, men tviler, for har kommet mere blod i dag. Men det er veldig lite blod som kommer da. Jeg ser an over helga, så får jeg kontakte legen. Jeg føler meg hvertfall gravid, det gjorde jeg ikke sist når jeg hadde MA

Back
Topp