Æsj, glemte det igjen!

Mamasusie

Forelsket i forumet
Jeg var på legen på onsdag ang videre sjukemelding også skulle jeg spørre om den svangerskapsboka som man får på første kontroll!
Men tror dere gullfisken her husket det da?? NEIDA! Så irriterende! Vil ha den boka!
 
Æsj ja, det glemte jeg også..
 
Uff, så kjedelig! Vi får prøve å huske det neste gang vi skal til legen! skrive en huskelapp eller noe :P
 
Hei,
Jeg fikk svangerskapsboka i posten da jeg meldte meg inn her på Babyverden.. Kan vel hende jeg også krysset av for at jeg ville ha den, husker ikke helt. Eller mener dere en annen bok?
 
Tror det er en annen bok, for det var kanskje fødselsbok du fikk? Jeg fikk også en sånn, var ikke forberedt på det :) Men når jeg var på privat ultralyd lå det fremme svangerskapsbøker som var gratis, der halvparten av boken var til mor og halvparten til far. Den dere tenker på? Har ikke fått noe ellers hos min egen lege, men der igjen har jeg fått relativt lite hos han ;p
 


Mannehanne skrev:
Hei,
Jeg fikk svangerskapsboka i posten da jeg meldte meg inn her på Babyverden.. Kan vel hende jeg også krysset av for at jeg ville ha den, husker ikke helt. Eller mener dere en annen bok?


Så rart! Jeg fikk fødselsboken når jeg meldte meg inn her! Der sto det at jeg måtte huske på å få med meg svangerskapsboken når jeg var på kontroll hos legen.
 


Mamasusie skrev:
Uff, så kjedelig! Vi får prøve å huske det neste gang vi skal til legen! skrive en huskelapp eller noe :P


Ja, jeg må legge inn en alarm på telefonen hvor jeg blir minnet på det :) Men er litt dumt siden legen sa jeg ikke trengte komme igjen før om 6 uker, og jeg tenker det er nå jeg burde hatt og lest i den ... men men :)
 
Du kan jo stikke innom i døra???
 
He-he :) Det skal jeg gjøre. Bare så ergelig at man glemmer det når man førstes er der :)
 


*prikkeline* skrev:


Mamasusie skrev:
Uff, så kjedelig! Vi får prøve å huske det neste gang vi skal til legen! skrive en huskelapp eller noe :P


Ja, jeg må legge inn en alarm på telefonen hvor jeg blir minnet på det :) Men er litt dumt siden legen sa jeg ikke trengte komme igjen før om 6 uker, og jeg tenker det er nå jeg burde hatt og lest i den ... men men :)


Hehe, ja den var ikke dum :) Skal ikke dit selv før den 12 og jeg bor 40 min unna, så orker ikke bare å poppe innom heller :P
 


*prikkeline* skrev:


Mannehanne skrev:
Hei,
Jeg fikk svangerskapsboka i posten da jeg meldte meg inn her på Babyverden.. Kan vel hende jeg også krysset av for at jeg ville ha den, husker ikke helt. Eller mener dere en annen bok?


Så rart! Jeg fikk fødselsboken når jeg meldte meg inn her! Der sto det at jeg måtte huske på å få med meg svangerskapsboken når jeg var på kontroll hos legen.


Kan ikke huske å ha fått nokke her jeg. Men så meldte jeg meg inn da første sønn ble født, så er vel kanskje noe med det, selv om jeg ikke har vært aktiv her igjen før nå i dette svangerskapet..
 


Mozzarella skrev:
Tror det er en annen bok, for det var kanskje fødselsbok du fikk? Jeg fikk også en sånn, var ikke forberedt på det :) Men når jeg var på privat ultralyd lå det fremme svangerskapsbøker som var gratis, der halvparten av boken var til mor og halvparten til far. Den dere tenker på? Har ikke fått noe ellers hos min egen lege, men der igjen har jeg fått relativt lite hos han ;p


Er den svangerskapsboka vi tenker på ja.. Glemmer det hver gang. skikkelig irriterende :p
Første gang jeg var gravid så ga legen meg den automatisk..
Litt av en lege du har da :P
 


Mannehanne skrev:
Hei,
Jeg fikk svangerskapsboka i posten da jeg meldte meg inn her på Babyverden.. Kan vel hende jeg også krysset av for at jeg ville ha den, husker ikke helt. Eller mener dere en annen bok?


Tror kanskje det kan være ei annen ei jeg mener. Det er ei bok hvor halvparten er til mor og halvparten til far.
 


lykkebo skrev:
Du kan jo stikke innom i døra???


Har tenkt den tanken jeg og, men jeg bor 40 min unna, så er litt trasig :P
 
Det er til mor, men om man leser den bakfra er det en "til far" del.

http://www.babyverden.no/Bli-medlem/

På denne linken ser dere boka jeg fikk. Veldig praktisk med info uke for uke, litt diversesaker og mulighet for å notere. Liker den godt. Går helt sikkert an å bestille en til selv om man er medlem fra før. Fødselsboken bestilte jeg også, men litt senere.
 
Du kan jo bestille den her på babyverden? Jeg gjorde det sist, er jo sandvik som fører den :)
 


Mannehanne skrev:
Det er til mor, men om man leser den bakfra er det en "til far" del.

http://www.babyverden.no/Bli-medlem/

På denne linken ser dere boka jeg fikk. Veldig praktisk med info uke for uke, litt diversesaker og mulighet for å notere. Liker den godt. Går helt sikkert an å bestille en til selv om man er medlem fra før. Fødselsboken bestilte jeg også, men litt senere.

Spørs om det er samme bok vi snakker om allikevel da :) Men når jeg trykker på linken så kommer det mine opplysninger..
 


Eldorado skrev:
Du kan jo bestille den her på babyverden? Jeg gjorde det sist, er jo sandvik som fører den :)

Det kan jeg jo også gjøre :) Får den sikkert fortere ved å gjøre det :)
 
Eg bestilte her på babyverden, òg fikk både svangerskaps boken, fødselsboken òg småbarnsboken i posten på en gang :-) får de hos legen i tillegg, så jeg kommer til å ha dobbelt opp ;-)
 


Muffen23 skrev:
Eg bestilte her på babyverden, òg fikk både svangerskaps boken, fødselsboken òg småbarnsboken i posten på en gang :-) får de hos legen i tillegg, så jeg kommer til å ha dobbelt opp ;-)

Jeg bestilte nettopp nå :D Gleder meg til å få den i posten! :)))))
Hehe, greit å dobbelt opp da ;)
 
Back
Topp