Æsj, fortsatt kvalm..

Chocolate girl

Elsker forumet
Trodde jeg var ferdig med denne kvalmen jeg, har vært helt fin i flere uker på ferie, men med egnagn vi begynte å nærme oss Oslo så kom den tilbake like sterk som før hvis ikke værre.. Sliter med å pusse tenna, sliter med å se feite mennesker faktisk.. Skulle egentlig vært hos tannlegen, for hun fant hull når jeg var 6 uker på vei, men var da så kvalm at jeg ikke orket at noen skulle rote så lenge inni der, men ettersom jeg fortsatt er kvalm og sliter med tannpuss så regner jeg med at her blir det rotfylling en vakker dag.. æsj!
Jeg som trodde jeg hadde blitt helt bra [:(] Tror det er ganske stressrelatert, men er ikke dårlig nok til å bare gå hjemme heller føler jeg..

Kan noen drive ut denne kvalmen fra meg!?!?

Hvis det er stress relatert så burde du få deg ett par dager til å hvile på. Stress er dessuten ikke bra for barnet. Så viktig at du tar det med ro. Selv ble jeg i ganske fin form da jeg rundet uke 12, men denne gangen blir jeg faktisk kvalm innimellom selv nå. Det er lurt at du spiser godt og hviler mye, det kjenner jeg hjelper for meg og da blir kvalmen lettere borte. Selv rasper jeg litt eple og spiser karbohydrater når jeg er litt uggen, gjør som regel susen.

Håper kvalmen gir seg snart, masse lykke til:)

Målte blodtrykket like før jeg dro på ferie, følte jeg hadde stresset altfor mye, men det var perfekt, men med engang jeg gikk ut i ferie kunne jeg ta av seabandene og følte meg bare pyttelitt uvel innimellom. Men nå er jeg tilbake i jobb, og problemet med lukter og en del syn er helt ufyselig.
Ble også noe ustabil når jeg gikk ut i ferie, sjangler til innimellom og må støtte meg til vegg eller sambo for å ikke sjene av gårde i feil retning. Er ikke så trøtt som jeg var i begynnelsen, men kan sikkert prøve å sove litt mer ja.. Skulle ønske jeg kunne sove til jeg våknet av meg selv og ikke av vekkerklokka jeg!

Krysser fingrene for at ting blir bedre snart, har ihvertfall klart å ikke spy ennå! Selv om det går på vilja løs noenganger da..

Jeg følte meg bedre på ferie også, men med en gang ferieslutten nærmet seg, så ble jeg drastisk verre igjen. Så ingen annen råd enn å sykemelde meg, og ta livet helt med ro, og er nå nede i 2-3 spyøkter om dagen istedetfor 10.. Det er ikke noe gøy å være kvalm. *trøsteklem*

Back
Topp