ÆSJ! Forsinket el.....

Christine88

Elsker forumet
Slik som syklusene mine har vært de siste månedene så har de vært på ca 28 dager. Sist syklus var 2 dager for sen, fordi jeg ventet sånn på den slik at jeg rakk å bli ferdig til jeg skulle ta ut spiralen.
TR kom 30.september og var ferdig 5.oktober. Regnet med at el ville komme ca 2 uker ut i syklusen, og hadde masse murringer/stikninger i egentlig nesten hele siste halvdel av uken som var. Ventet på elslim, da dette er noe jeg egentlig har hatt de siste gangene jeg har hatt el..
Slo meg egentlig til ro med at jeg har hatt el uten elslim.

MEN i dag, så kommer pokker meg dette elslimet.. Æsj altså!! Skikkelig kjedelig at jeg ikke har hatt el enda! 
Så, da får vi bare fortsette med humpingen vi da! Og regne med at el kommer om en dag eller to!
Det kjipeste med det hele er jo at jeg må vente så forbanna lenge med testing
 
Har samme problemet her :-/ Trodde jeg hadde EL for over en uke siden, men ser ut som om jeg hadde den i går! Vi må nok smøre oss med tålmodighet  
Håper det klaffer!

Christine88 skrev:
Slik som syklusene mine har vært de siste månedene så har de vært på ca 28 dager. Sist syklus var 2 dager for sen, fordi jeg ventet sånn på den slik at jeg rakk å bli ferdig til jeg skulle ta ut spiralen.
TR kom 30.september og var ferdig 5.oktober. Regnet med at el ville komme ca 2 uker ut i syklusen, og hadde masse murringer/stikninger i egentlig nesten hele siste halvdel av uken som var. Ventet på elslim, da dette er noe jeg egentlig har hatt de siste gangene jeg har hatt el..
Slo meg egentlig til ro med at jeg har hatt el uten elslim.

MEN i dag, så kommer pokker meg dette elslimet.. Æsj altså!! Skikkelig kjedelig at jeg ikke har hatt el enda! 
Så, da får vi bare fortsette med humpingen vi da! Og regne med at el kommer om en dag eller to!
Det kjipeste med det hele er jo at jeg må vente så forbanna lenge med testing



 
Samme problemet her! mensen var 4 dager forsinka her i gården denne gangen og:-/ Og pleier og ha 28 dagers fast syklus. Har el nå jeg også, moro om vi får termin samme dagen
 
Vi er ved godt mot og kjører på ;) Hehe..
Meeeen nå har jeg ikke sett noe mer til noe slim, så jeg er litt clueless her føler jeg.. Blir GAL!
Kan ikke kroppen min bare bestemme seg for noe da? Ærlig talt liksom;S
Får ta det som det kommer, er ingenting å få gjort med det uansett:)

Hadde vært moro om vi fikk samme termin ja, Mamma til to prinsesser!!
 
hehe off så frustrerende:p her har jeg ikke peiling på el hehe,tar utgangspunktet i det som står på bv. Så jompes den en stund før og etter:)
 


hope<3 skrev:
hehe off så frustrerende:p her har jeg ikke peiling på el hehe,tar utgangspunktet i det som står på bv. Så jompes den en stund før og etter:)



Ja, skikkelig tull hele greien:P Her har vi hatt sex 7 ganger siden forrige søndag.. Hehe, skikkelig moro med pliktsex!

Nei, vi fortsetter å ha sex så ofte vi orker nå fremover mot ikm, i redsel for å misse el:P Så krysser vi fingrene for positiv test:D
 
kjedelig når det er ustabilt :( her ble el også en uke etter forventet ett uttak av spiral. Var hormonspiral. Satser på at du kommer i vanlig syklus igjen fort!
 


TePa skrev:
kjedelig når det er ustabilt :( her ble el også en uke etter forventet ett uttak av spiral. Var hormonspiral. Satser på at du kommer i vanlig syklus igjen fort!



Ja, jeg føler jo at kroppen er i "tide", men det er så mye spenning rundt prøving og så mye tanker rundt prøving, kjenner etter hvert minste tegn på alt som skjer i hele kroppen.
Det er litt slitsomt, skulle ønske det var som sist jeg ble gravid. Da hadde vi ingen tanker rundt det, og tok det hele veldig med ro egentlig...
 
Back
Topp