Æsj for en dag

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
...og klokka er ikke 10 engang! Kvalmen har slått inn for fullt, så har brekt meg i hele natt.
Minsten har tømt ut vannskåla til hunden.
Skulle sette på en maskin med klær, men idet jeg løftet opp vaskepulverpakken (sånn 4,5kg type), gikk bunnen etter og vips - vaskepulver utover hele vaskerommet.
Mannen er blitt kjempedårlig etter å ha hanglet noen dager, så nå blir det tur på legevakta.
Og jeg måtte ringe jobben der jeg er nyansatt for å si jeg ikke kommer på jobb idag eller morgen, fordi mannen ikke klarer å passe minsten og jeg har ingen som kan være barnevakt..

Oh joy!
Nå forventer jeg at dagen snur og at det har vært nok krøll!

Uff da! Vi hadde noen lignende dager for et par uker siden, hvor alt så bekmørkt ut med sykdom på hele hurven.. Ønsker deg masse lykke til og håper dere får raskt hjelp på legevakta!

Sukk, er det ikke typisk at alt skjer på en gang..

Skjønner at du tenker på jobb som ny, men sykdom rår man ikke over og du har jo forsøkt å finne "vikar" :-)

Lykke til og god bedring :-)

Hva gjør ubrukelige leger på legevakta? Jeg blir så oppgitt.. En lege som snakker dårlig norsk, sier feil, ikke gjør undersøkelser og ser bare i papirene og ikke på pasienten! Jeg er sykepleier selv, og irriterer meg grønn på slike leger!
Jaja, mannen fikk noe medisin han skulle prøve, så får se om det hjelper!

Sukk, er det ikke typisk at alt skjer på en gang..

Skjønner at du tenker på jobb som ny, men sykdom rår man ikke over og du har jo forsøkt å finne "vikar" :-)

Lykke til og god bedring :-)

Litt ekkelt å ringe de når jeg kun har hatt tre vakter der :/ men kan jo ikke overlate minsten til seg selv heller, så får bare prøve å la være å tenke på det, når jeg ikke hadde noe valg. Men jeg hater å være borte fra jobb når jeg først har vakter!

Back
Topp