Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kameleon
Fant flere flåtter på katta nå[&:] Har litt småangst for slike dyr, syns de er forferdelig ekle[:'(]
Men, hvordan tar dere bort flåtten? Har lest at man ikke skal rive i dem, men bruke pinsett?
ORIGINAL: TonjeJenta
Det er veldig stor sjangs for at noe sitter igjen om man napper ut flåtten. Den skal aldri dras rett ut, men vris rundt... 360grader ca. Ettersom dette er ganske vanskelig har jeg egen flåttfjerner, som lett setter som baksiden på en hammer under flåtten for så å vri rundt. Det er viktig og også få med beina er min erfaring, ellers kan det bli veldig betent.
Men hvorfor ikke ringe vet og få resept på flåttmiddel? Så slipper du å pelle flått og pusen slipper å kunne bli syk.[:)]
ORIGINAL: Kameleon
ORIGINAL: TonjeJenta
Det er veldig stor sjangs for at noe sitter igjen om man napper ut flåtten. Den skal aldri dras rett ut, men vris rundt... 360grader ca. Ettersom dette er ganske vanskelig har jeg egen flåttfjerner, som lett setter som baksiden på en hammer under flåtten for så å vri rundt. Det er viktig og også få med beina er min erfaring, ellers kan det bli veldig betent.
Men hvorfor ikke ringe vet og få resept på flåttmiddel? Så slipper du å pelle flått og pusen slipper å kunne bli syk.[:)]
Finnes det eget flåttmiddel til katter, som funker? Har hørt om noen som brukte ett middel på katten for å slippe unna flåtten, men etter noen dager kom flåtten tilbake igjen.