ÆSJ, fest hos naboen!

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
De er nærmere 20 stykker der inne, på 60 kvm. Og de BRÅKER!! Høres ut som århundrets fjortisfest [:'(][:'(]
Gidder ikke å be dem dempe seg, for de vekker ikke Sofie, men det er sååå kjipt å sitte å høre på hyling og skriking og elendig musikk hele kvelden.

Buuuuuuuuu! Kveldens sytetråd fra meg [8D]

åh..så plagsomt[8|]
jeg takler ikke sånnt :P

,

men jeg blir jo irritert bare dem løper over gulvet her oppe[:-]

ORIGINAL: TinaCeline

åh..så plagsomt[8|]
jeg takler ikke sånnt :P

,

men jeg blir jo irritert bare dem løper over gulvet her oppe[:-]

Haha, jeg takler det ganske dårlig selv, men må vel bare bite det i meg. Er første gangen hun har hatt fest siden jeg flytta inn i august, så jeg kan vel egentlig ikke klage.
Men irriterende er det ja [:'(]

Vet hvordan det er ja...plagsomt!!! At folk kan bråke sååååå grævligt...Bråker aldri sånn vi når vi er på fest[8|] Hehehe...kreeeeemmt[;)]
Seriøst så hadde vi ei helg her netopp med fest i nabohuset...Følte de dunka i hodet mitt fleire timer etter at festen var færdig.Men,men...så lenge ungene ikke blir forstyrret i søvnen sin så går det jo bra

Ja, hvis du kommer å bytter dekk for meg så [8D]

Jeg bor oppå et lite fjell, og kom meg ikke opp bakkene i dag. Pappa måtte komme å hente oss, og bilen står igjen i grøfta, for her kom det snø igjen og jeg har sommerdekk [8|]

Du må bare håpe det ikke er begynnelsen på en vane... [&:]

Neida, tror ikke det, bare tuller litt... [:D]

Jeg vet også hvor irriterende det er, håper de gir seg snart... Klem til deg, Sunniva!

Håper ikke det blir en vane nei. Da flytter jeg [8D]

Ja, er det like høylytt i 23-24 tiden så går jeg bort. Men regner med de skal på by`n (naboen driver det ene utestedet her, så de stikker nok dit), så satser på det blir stille om ikke så alt for mange timene [:)]

Skjønner godt irritasjonen/frustrasjonen din, Sunniva. Godt de ikke vekker snuppa iallefall! Håper de snart stikker på byen og at de velger et annet sted å ha nachspiel[&:]

Nå har de faktisk vekt henne et par ganger [:@] Blir det noe særlig mer så går jeg bort!!
Hun lovte at de ikke skulle bråke, og at de bare ble noen få stykker. Vurderer å sende en sms til husverten. Hun irriterer seg sikkert grønn selv, om jeg kjenner henne rett.

Back
Topp