Æsj disse murringene

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Har idag hadd så mye menssmerter i korsryggen, slik at jeg blir kvalm... Kjenner jeg gruuer meg til mensen er tilbake!:eek:
Håpe de slipper litt taket snart, er så ekkelt og kjenne på dem..
 
Hva er mensen?
Ikke hatt siden siste graviditet.
Grunnet fødsel og amming, og ny graviditet... ;-)

Hadde kun en slags miniblødning rett før vi ble gravide på ny. Leste et sted at hvis man blir gravid etter kun en mens etter fødsel, så blir det gutt. Og jammen stemte det på meg! :)
 
Hva er mensen?
Ikke hatt siden siste graviditet.
Grunnet fødsel og amming, og ny graviditet... ;-)

Hadde kun en slags miniblødning rett før vi ble gravide på ny. Leste et sted at hvis man blir gravid etter kun en mens etter fødsel, så blir det gutt. Og jammen stemte det på meg! :)
Oj, får du så tette? Hvordan var det å bli gravid så raskt etter forrige? Og kroppen? Åssen takler den det? Jeg ventet to år før jeg turte igjen...
 
Oj, får du så tette? Hvordan var det å bli gravid så raskt etter forrige? Og kroppen? Åssen takler den det? Jeg ventet to år før jeg turte igjen...
Jeg ammet lenge, men tok tid etter ammeslutt også, før den ene blødningen kom.
Minste var da 1 år....
Man skal visst helst vente 18 mnd etter fødsel, men det var jo ikke planlagt. Fant det ut etter 3 mnd, i flyttestresset. Var da undervektig pga amming, lavt stoffskifte etter fødsel, D mangel. Så skulle egentlig ikke ha klart å bli gravid men. Rakk jo å begynne på piller også.
Vi skulle egentlig bare ett barn, så ble det to.
Og nå blir det tre... ;-)

Fysisk har jeg ingen problemer. Hadde noen vitamin mangler, men det kom jo ikke av graviditeten.
Var jo ikke kvalm eller noe, visste ikke jeg var gravid for alt var normalt. Ingen bekkenløsning eller vann i kroppen heller. Hatt liten vektoppgang, lavt blodtrykk osv, og først nå jeg er litt trøtt! :)
 
Jeg ammet lenge, men tok tid etter ammeslutt også, før den ene blødningen kom.
Minste var da 1 år....
Man skal visst helst vente 18 mnd etter fødsel, men det var jo ikke planlagt. Fant det ut etter 3 mnd, i flyttestresset. Var da undervektig pga amming, lavt stoffskifte etter fødsel, D mangel. Så skulle egentlig ikke ha klart å bli gravid men. Rakk jo å begynne på piller også.
Vi skulle egentlig bare ett barn, så ble det to.
Og nå blir det tre... ;-)

Fysisk har jeg ingen problemer. Hadde noen vitamin mangler, men det kom jo ikke av graviditeten.
Var jo ikke kvalm eller noe, visste ikke jeg var gravid for alt var normalt. Ingen bekkenløsning eller vann i kroppen heller. Hatt liten vektoppgang, lavt blodtrykk osv, og først nå jeg er litt trøtt! :)
Utrolig hva kroppen får til spør du meg! Jeg følte at jeg brukte de 2 årene på å komme meg etter fødsel jeg... Og den omveltningen det faktisk er å få et barn i hus! Man blir jo utslitt og følte jeg hadde gått på veggen litt! :) veldig mange som tror det bare er kos med små babyer... He he... Mye jobb også!!!
 
Back
Topp