Æsj altså..

KathMor

Forumet er livet
Har ei lita ei som aldri sover lengre... fra å være sovedyr, har hun gått til å bli et HJÆÆÆÆÆLP-SØVN-dyr og det er så frustrende.. Da går dagene bare i ett og jeg får litt den "klaus-følelsen" igjen.. Dritt altså... og 2 timer på en dag er altfor lite for ei så litta ei... heeelt drøyt... Hun var STUP trøtt når jeg la henne nå klokka rett over 9, gråt fordi hun ville sove.. La henne og hun sovna på flekken, for å så våkne eter 30 min!!!!!!![:o][>:]

oi[&:] det hørtes ikke helt riktig ut... sikker på at hun ikke plages av noe? Det må vel være en forklaring fordette? Hun MÅ jo trenge mer søvn!![8|]

føles som en evighet siden jeg sist hadde en så liten en så jeg føler at jeg har ikke så mye å bidra med her... men håper de andre småbarnsmammane her inne kanskje har noe innspil.

Ingen tenner på vei, hun har ikke vondt i magen... Hun får nå grøt på morran og så hun er ikke sulten... Veldig irriterende. Jeg har to fag og klarer ikke å lese noe for tiden, på kvelden er jeg helt gåen - og på dagene når hun kun sover 30-45 minutter kommer jeg jo ikke skikkelig inn i lesingen/regningen før hun er våken igjen... Emma sov da hun var litte bitt eldre 1 1/2 time første lur og 2 - 2 1/2 time på andre lur... Men den siste mnd har hun her nesten ikke sovet på dagen og som sagt utrolig frustrende... Vet ikke hva man kan gjøre men, måtte bare få klage litt [&:][&o]

Du har ikke mulighet til å låne ho bort litt noen timer på dagen da? Så får du lest/ sovet, slappa av litt?
Det er så slitsomt når de er sånn, ingenting er galt, og ingenting er bra[:'(] Eneste trøsten er at det går over...

Håper det bare er en periode da..

Men snuppa mi er litt sånn. Sover max 1 time, om hun sover lengre en sjelden gang så er jeg og sjekker om hu lever...[&:]

Kanskje plages hun med tenner, eller å fordøye grøten? Venter du for lenge med å legge henne??

Minner meg om mine utallige søvnmangeltråder jeg lagde da Emmeli var lita............... Fra hun var bittebitte lita sov hun nesten ingenting - hverken natt eller dag! [:'(] Ikke noe som plagde henne sånn egentlig, men hun trengte ikke mer søvn enn en bitteliten time midt på dagen og 10 timers søvn om natten...............................

Merket det jo på henne at hun var dødstrøtt på kveldene, men det var ikke pokker å få endret på! [&o]

må bare si at jeg tror du har vært litt bortskjemt med søvn..

Heine har sovet max 40 min i slengen på dagtid hele tiden..

Først nå har han begynt å sove en time-til en og en halv på første dubben...

(og han er våken 4-5 ganger på natta for tida... )

Hmm mulig du legger henne litt for tidligt da? Legger Oliver i 11-11.30 tiden og da sover han 1,5-3 timer [:)]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Hmm mulig du legger henne litt for tidligt da? Legger Oliver i 11-11.30 tiden og da sover han 1,5-3 timer [:)]

Emma sover ikke lengre, dette her hu minste på 6 mnd [;)]

Jo Tauza, jeg ser at jeg har vært bortskjemt sånn sett på søvn frem til nå - og jeg forventer ikke at hun skal sove 6 timer om dagen lengre, men 2 timer må jo være helt på halvåtte! Det er virkelig IKKE nok, jeg ser det. Idag har hun hatt 4 dupper, vi har vært ute å farte - og hun er utrolig sutrete til min baby å være - jeg kjenner henne ikke igjen, det er ingen tvil om at hun trenger 2 x 2 timer på dagen slik som "det burde være"... det er virkelig frustrende at hun ikke sover lengre når det er så tydleig at hun trenger det [>:][:o]

Ahhh... Så frustrerende! Jeg har nok ikke så mye å komme med her, men får håpe det bare er en fase..

Her har jeg litt motsatt "problem" om dagen.. Even er våken max 3 timer i løpet av dagen[&:] Men det skal i alle fall nytes så lenge det varer, kjenner jeg..

Håper hun finner ut at det er lurt å sove litt mer, så hun kan bli sitt "gamle" jeg igjen.

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Emma sover ikke lengre, dette her hu minste på 6 mnd [;)]

Jo Tauza, jeg ser at jeg har vært bortskjemt sånn sett på søvn frem til nå - og jeg forventer ikke at hun skal sove 6 timer om dagen lengre, men 2 timer må jo være helt på halvåtte! Det er virkelig IKKE nok, jeg ser det. Idag har hun hatt 4 dupper, vi har vært ute å farte - og hun er utrolig sutrete til min baby å være - jeg kjenner henne ikke igjen, det er ingen tvil om at hun trenger 2 x 2 timer på dagen slik som "det burde være"... det er virkelig frustrende at hun ikke sover lengre når det er så tydleig at hun trenger det [>:][:o]

ja skjønner godt at det er frustrerende at hun er sutrete. Det er jo ikke Heine. (om han er frisk såklart) Han sover 3 dubber om dagen nå..

Back
Topp