Æsj æsj

malrodien

Gift med forumet
huff.. nå lager de som bor i underetasjen vår grusom mat igjen!! bruker vist masse rare ingredienser i maten og det lukter helt gruuusomt. lukta går faktisk gjennom gulvet og opp hit.. første gangen jeg luktet det das vi flyttet inn var i gangen. trodde seriøst at et dyr hadde satt seg fast en plass å dødd!! kasta opp som bare en gravid kan da å!!! kan ikke folk bare lære seg å lage normal mat eller i så fall lufte godt ut!!! ååååå[:@][:@]

skjønner at det kan være litt frustrerende, men man må jo få lov å lage maten man liker i sitt eget hjem da... mange mennesker "tåler" ikke krydderlukt, men jeg akter ikke å leve på fiskeboller og kjøttkaker av den grunn! Nei, her skal vi ha chili, hvitløk, og annet snacks i maten !

ja det er greit med krydder å sån! men problemet er at de ikke lufter ut, så lukta sirkulerer rundt og oser opp til oss. de har seriøst ikke et eneste vindu åpent + at de røyker full stua med sigaretter! utrolig kvalmende kombinasjon, lukter seriøst dødt

Skjønner det... jeg reagerer jo på sånt selv... nå reagerer jeg mest på røyken da! [:'(]

Huff.....vi kjenenr matlukta fra naboene over gjennom lufteventilen på badet vi...men hos oss lukter det herlig. De lager alltid sånn god asiatisk mat og jeg får alltid lyst til at de skal be meg på middag!

Skjønenr at det er kjipt når det lukter vondt! Luktesansen blir jo gjerne ikke dårligere av å være gravid!

Klem, M

Back
Topp