Æsh, så rart alt lukter...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Flere som sliter med at alt lukter så annerledes?
Kjøpte meg den gode parfymen i sommer, Lady Million - Nå klarer jeg ikke lukta av den plutselig.
Og nå måtte jeg nettopp vaske av meg deodoranten som jeg tok på meg etter jeg dusja tidligere i dag, den lukta sååå forferdelig.. :p

Dessuten syns jeg mannen lukter rart også...




Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
 
Heeldigvis så plager ikke lukter meg, og håper det holder seg sånn :p
 
Klarer ikle fylle røyk og snusskapet på jobb for å si det sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Flere som sliter med at alt lukter så annerledes?
Kjøpte meg den gode parfymen i sommer, Lady Million - Nå klarer jeg ikke lukta av den plutselig.
Og nå måtte jeg nettopp vaske av meg deodoranten som jeg tok på meg etter jeg dusja tidligere i dag, den lukta sååå forferdelig.. :p

Dessuten syns jeg mannen lukter rart også...




Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
Alt lukter.. Mannen, parfyme, røyk, kjøleskapet :p
 
Shampooen lukter og har jeg ikke vasket håret samme morning lukter det gammelt hår, baah.... :-/
 
Har ikke kommet så langt enda, men husker sist så klarte jeg nesten ikke åpne kjøleskapet uten å brekke meg.


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Sliter skikkelig med parfyme lukt og dette med håret. Har faktisk ikke tenkt på at det kan være for at jeg er gravid at jeg føler at håret lukter uvasket med engang:)
 
Har mange lukter som plager meg. Kjenner jeg vrenger meg bare noen beveger seg i retning kontoret mitt. Æsj fysj.
 
Mannen lukter ikke godt lenger, stakkar:confused::) Prøver å holde pusten når han klemmer og kysser, ikke lett men, hehe, blir uvell ellers, husker det fra de forrige gangene også. Tar det som et godt tegn jeg!
 
Alt æ syns lukta styggt før, får mæ til å brekke mæ/spy!
Å alt anna lukte så mye mer! E vanskelig å handle på butikken, for det lukte så mye rart!

Skjønne kordan hundan har det..
 
Må le litt av de stakkars menna deres. Er vel ganske normalt om vi tenker fra naturen sin side. Vi er blitt gravide, vår jobb er gjort, vi trenger ikke sniffe mannfolk på en stund..:p


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Haha, kvelden før mannen reiste på jobb i Nordsjøen, hadde vi sex og jeg brukte hele tiden på å irritere meg over han. :p Vanligvis er jeg ganske fornøyd, men alt ble bare feil. Det han gjorde, hvordan han luktet (parfymen hans som jeg syns er så god var ikke det da!) og jeg fikk vondt i ene hoften i misjonæren. Jeg bet tennene sammen, da, så sa ingenting. ;)
Våre siste kvelder sammen før offshore-tur skal liksom være så fine!
Jeg er veldig spent på hvordan det blir når han kommer hjem på torsdag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må le litt av de stakkars menna deres. Er vel ganske normalt om vi tenker fra naturen sin side. Vi er blitt gravide, vår jobb er gjort, vi trenger ikke sniffe mannfolk på en stund..:p


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Haha! Ferdig med og parre oss vi nå :p
 
Haha, kvelden før mannen reiste på jobb i Nordsjøen, hadde vi sex og jeg brukte hele tiden på å irritere meg over han. :p Vanligvis er jeg ganske fornøyd, men alt ble bare feil. Det han gjorde, hvordan han luktet (parfymen hans som jeg syns er så god var ikke det da!) og jeg fikk vondt i ene hoften i misjonæren. Jeg bet tennene sammen, da, så sa ingenting. ;)
Våre siste kvelder sammen før offshore-tur skal liksom være så fine!
Jeg er veldig spent på hvordan det blir når han kommer hjem på torsdag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ohhh, hadde vært der jeg om jeg hadde vært han ;)


TuMmY LoVe
 
Haha, kvelden før mannen reiste på jobb i Nordsjøen, hadde vi sex og jeg brukte hele tiden på å irritere meg over han. :p Vanligvis er jeg ganske fornøyd, men alt ble bare feil. Det han gjorde, hvordan han luktet (parfymen hans som jeg syns er så god var ikke det da!) og jeg fikk vondt i ene hoften i misjonæren. Jeg bet tennene sammen, da, så sa ingenting. ;)
Våre siste kvelder sammen før offshore-tur skal liksom være så fine!
Jeg er veldig spent på hvordan det blir når han kommer hjem på torsdag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Wow så flink du er da, jeg vet ikke om jeg hadde klart å fullføre...

Hvor lenge har han vært borte?


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Wow så flink du er da, jeg vet ikke om jeg hadde klart å fullføre...

Hvor lenge har han vært borte?


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Det var ikke lett!
To uker, og pga kvalme og overnattingsbesøk har jeg levd i sølibat hele den tiden. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp