Ærsj kviser..

L24

Glad i forumet
Hei!
Jeg har aldri vært veldig plaget av noe særlig med kviser. Men nå som jeg er gravid har jeg fått kviser på ryggen og på brystet samt endel i ansiktet. Noen andre som har det slik? Når går de bort må jeg gå slik hele svangerskapet??[:'(]
 
Heia L24 [:D]

Kviser..ja enig ÆSJ!
Det er nokk hormonene som spiller deg et puss der ja, og om du må slite med de hele svangerskapet er usikkert. Men be om en skikkelig rygg skrubb av mannen [;)] rent vann, ikke pille å hold det rent!

Appelsinjuice & brunost kan forårsake kviser, merkelig nåkk [8D] Men da må det mengder til åsså da. Hadde mye av det probleme for mange år siden...uhh! begynner å bli gammel her nu [:'(] jaja!!

Lykke til!

Klem fra Kathrine
 
Jeg fikk også en del kviser når jeg gikk gravid. De er borte nå, fikk en liten jente i juni.
 
I mitt første svangerskap hadde jeg dette igjennom hele...[8|]
Var ei jente! Det sies jo det at om en bærer på ei jente,så røver hun mors skjønnhet...[;)]
Så kanskje du bærer ei jente du og!
 
Jeg hadde også en del kviser på ryggen og brystet, men det har heldigvis gått over nå! Ei venninne av meg hadde det også slik!
 
jaaa.. jeg plages med akkurat det samme! Helt jævlig, føler meg som en pizza! Det er jo nøyaktig like ille som å være i puberteten.. Håper det går over snart.. [:@]
 
Jeg og har vært plaget av dette (spesielt i perioder). Ikke no moro
 
Kviser ja...Er 35 år,har ikke hatt en eneste kvise siden jeg var 16-17 år...Ikke når jeg har vært gravid heller,men nå har jeg fått kviser!
Litt morsomt da ,litt pubertets følelse-og så i min "fremskredene" alder da..
De forsvinner vel igjen en dag...
Klem til alle sammen.[:D]
 
JAAA!!! He he, jeg har aldri vært plaget med kviser, ikke en gang i puberteten. Fikk jo en og annen, men aldri flere om gangen.. Huden min har vært veldig ren, og "pen". Men nå, nå har jeg et utbrudd av en annen verden, spesiellt rundt munnen er det ille. Håper bare det går bort når babyen kommer!! He he, har jo trodd dette er en gutt, men hvem vet.. etter det jeg leser her.. kanskje det er en jente [;)]
 
hei

eg fikk mangen kvise og på starten av svangerskapet.. men nå er di snart borte[;)] er i uke 40 nå... har aldri vert plaget me de der drite før eg heller men når eg blei gravid såg eg ikkje ut i ansikte eller puppene. skulle tru eg var oppeten av mygg[:'(] men men får trøste meg at dei er snart borte nå...[8D]
 
Back
Topp