Ærlig talt.. jeg blir litt "piss"ed... :P

Sylvia80

Gift med forumet
For etter omlegginga har jeg plutselig fått den meget populære plumbotesten som profilbilde... Og selv om jeg har lastet opp nytt bilde (så på min side ser det ut til å stemme) så er det der fortsatt når jeg er inne på trådene, og det er det mine venner ser.. Ikke sååååå veldig kult altså.... What to do????!!!! (og her skulle det være en artig smiley, men jeg finner ikke igjen smiley-ene i det hele tatt jeg altså...) :p
 
Nå har jeg fjernet den. Beklager så mye!

Den er også borte fra alle tråder. Hvis du laster opp en ny nå så skal den automatisk komme opp i alle tråder :)
 
Dette var merkelig. Du skal ikke til fremsiden på BV for å endre dette. Klikk på navnet ditt oppe til høyre her inne, når du holder musen over skal du få opp en rullegardinliste hvor du kan velge avatar.

Hvis du ikke får dette opp. Kan du sende meg en PM? (Fortell meg da om du sitter på pc, mobil, ipad og hvilken nettleser du bruker.)
 
Nå har administrator fikset profilbildet. Men tidligere da jeg var inne på mine opplysninger så lå riktig bilde der men det vistes ikke noe sted. Så senere når jeg skulle prøve enda en gang å laste opp så virket det ikke. Det skjedde ikke noe når jeg trykket på linkene oppe til høyre. Og uavhengig av det kom jeg ikke til framsida heller. Bruker pc og google chrome.
Hehe.. hvor sender man pm for tida da forresten? Er det ikke sånne knapper for å sende PM, legge til som venn osv på innleggende til brukerne?
 
Hei,

kan du teste om alt fungerer i f.eks firefox? (Dette kan ha vært noe midlertidig som er over nå.)
Hvis det enda ikke fungerer: send meg en pm med informasjon om operativsystem, nettleser, påloggingsinformasjon.

Ta en titt under Informasjon og tilbakemelding - FAQ ofte stilte spørsmål - der finnes det både videoer og bilder som forklarer det aller meste :)
 
Back
Topp