Ære være..

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har ikke hatt halsbrann ennå dette svangerskapet, men igår kveld altså, så kom det for fult. Magen har blitt mye større siste uken derav presset øker tenker jeg. Tok en gavison og det forsvant umiddelbart, opplevde det samme nå, en gavison og det ble borte vekk, håper virkelig det holder videre veien ut-5 uker igjen :)

Har ikke hatt halsbrann ennå dette svangerskapet, men igår kveld altså, så kom det for fult. Magen har blitt mye større siste uken derav presset øker tenker jeg. Tok en gavison og det forsvant umiddelbart, opplevde det samme nå, en gavison og det ble borte vekk, håper virkelig det holder videre veien ut-5 uker igjen :)
Krysser fingre for at det hjelper. Har begynt å ta to om gangen selv jeg nå.
Irriterende halsbrann!

Halsbrann er fælt! Her var det verst for noen uker siden. Baby har nok sunket godt ned i bekkenet mitt nå for det har blitt mye bedre de siste ukene :) var mer plaget forrige svangerskap, da var gaviskon min venn! Nå har det holdt med et glass melk i ny og ne.

Jeg har klart meg fra halsbrann i det siste, men plutselig, dagen før i går, kom den tilbake. Helt forferdelig.
Men jeg synes Gaviscon var verre enn halsbrannen så det utgår virkelig :o
Jeg håper bare at jeg hadde gjort for mye dagen før det igjen som gjorde at jeg var ekstra sliten for i går gikk det bra igjen.

Skjedde jo meg for første gang denne uken. Jeg har aldri hatt det før, noensinne, så jeg fikk helt sjokk.

Jeg dro umiddelbart til apotek dagen etterpå og kjøpte denne:
d1b737d5-667b-486b-86c0-61af6bb81da4

Liten porsjonspose man bare river av og svelger. Og den funker som fy.

Men som du sier: Fem uker igjen (ish). Dette klarer vi ;-)

Har bare hatt det virkelig ille én gang for noen uker siden. Har ikke blitt taco igjen etter det for å si det sånn.
Kjøpte Gaviscon noen dager etter og syns det funker bra =)

Æsj den gaviscon smaker stygt:yuck: er som å tygge på en melklump. Men funker ja:)

Jeg også har vært heldig og sluppet unna, inntil typ denne uka. Merker at visse ting gir større sjans for halsbrann enn andre, og spiser yoghurt drikker melk om det er for ille.
Vet også at 1 ts natron blandet ut i et glass vann skal funke, men jeg synes det smaker ekkelt så har ikke testa det på "ordentlig" halsbrann enda - bare halv dose tidligere i svangerskapet når jeg kjente antydning.

Uff, halsbrann er utrolig ekkelt :/ men er en av de rare som synes at gaviscon smaker veldig digg! Nesten som lovehearts, så får alltid lyst å ta mange på en gang.. Ikke så bra :p flere som synes det smaker godt?

Uff, halsbrann er utrolig ekkelt :/ men er en av de rare som synes at gaviscon smaker veldig digg! Nesten som lovehearts, så får alltid lyst å ta mange på en gang.. Ikke så bra :p flere som synes det smaker godt?

I begynnelsen var de helt pyton, men nå synes jeg det er helt innafor å ta de, ikke no problem med to på en gang heller :) men lovehearts synes jeg er fælt :P

Back
Topp