Ære være kvalme;)

Vims86

Flørter med forumet
Hehe;)er kvalm om jeg blir sulten,er sulten hele tiden men ingenting annet enn frukt faller i smak..og det blir man ikke serlig mett av:)noen tips? Noen som har det slik?

Hehe, akkurat sånn er jeg også for tiden. Ikke så lett å skjule at jeg er gravid når jeg spiser frukt og nøtter HELE tiden på jobb, og plutselig kun spiser fruktsalat og gulerot til lunsj ;)

Det er nøttene som redder meg fra å være konstant superkvalm, men bananer og gulerøtter hjelper også på sulten synes jeg.

Vims86 skrev:
Hehe;)er kvalm om jeg blir sulten,er sulten hele tiden men ingenting annet enn frukt faller i smak..og det blir man ikke serlig mett av:)noen tips? Noen som har det slik?

Ja, jeg har det slik... men må bare presse i meg annet å spise, for man kan jaggu bli bra luftig av frukt :S hehe... 

Samme her,bortsett fra at ikke frukt heller faller i smak..ingenting som frister eller går ned uten problemer:(

eg er også kvalm, Spiser skive med tomat, frukt , youghurt,  og litt middag. sliter med å spise, og endel kommer i retur.

Det er helt forferdelig å gå rundt og være konstant kvalm. 
Jeg har desverre god erfaring med det, og var periodevis innlagt under forrige svangerskap. 

Det jeg fikk høre var at det i disse tidlige ukene ikke er så prekært med mat, siden babyen tar det den trenger uansett, men at det er viktig å få i seg nok væske. 

Går det flere dager der man ikke klarer å holde på verken vått eller tørt skal man selvfølgelig kontakte lege. 

Spiser banan og yoghurt og melon:)uvant ogvere sulten uten matlyst..hmm men får vell bare se på d som et godt tegn;)når bruker d og gå over?

jeg har heller ikke sælig matlyst.. er konstant sulten men ingenting som frister :(
Man blir jo automatisk kvalm når man går sulten hele tiden da.. hehe..
Prøver iallefall og trykk i meg noe =)

skilpadda* skrev:
Samme her,bortsett fra at ikke frukt heller faller i smak..ingenting som frister eller går ned uten problemer:(

samme her:(

Ja, dette er tredje gang jeg går gravid og ikke har lyst på mat. Sist gang spiste jeg havregrøt til frokost i 9 mnd, prøvde det nå. Ikke så godt nå lenger. Denne gangen er brødskive med makrell i tomat, majones og pepper favoritten. Innimellom gulost med masse druer på. Brød spiste jeg ikke de andre gangene. Første gang elsket jeg biff og kebab rundt 5 mnd ut i..ikke noe annet fristet en rødt kjøtt.Da var det en gutt) Neste gang var det kun kylling å lyst kjøtt som gjaldt, (da var det jente), jeg kastet opp hvis jeg fikk rødt kjøtt. Denne gangen blir det kansje fisk... hehe ;) Syken er rar. Goderi og brus har jeg ikke spist noen gang når jeg har gått  gravid.Blir kvalm av det også, men salater det går ned :)

Back
Topp