Æi har dilla på.....

fomle 83

Forumet er livet
.... denna her! 

Hadde dilla på dæm i forje svangerskap også.

Har du dilla på nåkka?
 
jeg har dilla på alt. har lyst på noe nytt hver dag. 
 
Nei, jeg har ikke dilla på noe :o
Og aldri lyst på noe særlig godt, kjøper jeg det så har jeg det bare liggende her.. Hihi, syns det er rart jeg:p
 
eg har dilla på O`boy... hihi. hadde det sist sv.skap og.. 
våkner om natta og MÅ HA, BARE MÅ HA... hehe.. og mange ganger for dagen.. 
ellers har eg vel hatt en voldsom lyst på hamburger, men håper den gir seg snart.. hehe..
 


lykkeliten-12 skrev:
røde druer <3



hehe eg og :p
 


~knocked up~ skrev:
eg har dilla på O`boy... hihi. hadde det sist sv.skap og.. 
våkner om natta og MÅ HA, BARE MÅ HA... hehe.. og mange ganger for dagen.. 
ellers har eg vel hatt en voldsom lyst på hamburger, men håper den gir seg snart.. hehe..


He-he, samme her! Jeg drikker sikkert 1,5 liter melk om dagen (ikke alle med o'boy da riktignok) Voldsomt lyst på melk, og skikkelig sugen på iskald sjokolademelk. Noe jeg vanligvis bare drikker etter trening... :)
 
Desverre så er sjokolade suget kommet tilbakeemoticon
 
Sjokolade her også! After eight spesielt... Og så har jeg så ubendig lyst på spaghetti med ost og ketchup
 
Har ikke noe jeg bare MÅ HA! Hadde ikke det sist gang heller. Men klarer ikke å handle uten å kjøpe søt lakris... Men kjenner jeg gjerne skulle hatt melk, men siden jeg er nylig operert i magen, så var ikke det noen slager sist jeg prøvde... Fikk dumping ut av et annet hel**te, og måtte gå og legge meg. 
 
De siste dagene så har dilla vært te.. Gjerne 5-6 kopper om dagen.. Med masse honning... Eneste jeg husker :P
 
Ha ha, jeg hadde dilla på Solrik sist svangerskap. Ikke denne gangen. Nå har jeg dilla på reker. Spiser det minst et par ganger i uka, og hver gang jeg kjøper reker koster det ca 150 kr (til mannen min og jeg), så det er jo en dyr ting å ha dilla på... Å, jeg tror jeg må kjøpe reker i dag;)
 
Back
Topp