Æhr mannfolk :P

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvorfor kan ikke pappaen til Ravn skjønne at når han sier han skal hente Ravn kl 1 feks så må han komme da også :P For da har jeg jo gitt ham mat, bleie og gjort ham klar til kl. 1 :P Også får jeg melding NÅ om at han ikke kan hente ham før tidligst halv 3 for han måtteplutselig hjelpe pappaen til kjæresten med noe ... Men men han sa nå ifra denne gangen da :P Han pleier jo alltid å komme 30 min -1 time seinere enn han sier :P

På den positive siden får jeg jo enda mer tid med gutten min da :P

Det er sånt du må ta opp med han og få en ordning på. Man flirer kanskje litt av det nå.. men du kommer nok til å bli rimelig lei og irritert over det hvis det pågår sånn år etter år[;)]

Jøss, har han fått seg kjæreste allerede.....

Sier man en tid så er det jo det man skal forholde seg til. Kunne jo hende du hadde en avtale du måtte rekke....

Ja det har han hatt siden småen ble født :) Er jo over 1 år siden det ble slutt mellom oss så :P

Men får vel kjefte litt på ham, har lært meg at jeg ikke skal lage avtaler før ca 3 time etter han skal være henta da :P

Flink alenemor du da til en skjønn liten gutt[:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Det er sånt du må ta opp med han og få en ordning på. Man flirer kanskje litt av det nå.. men du kommer nok til å bli rimelig lei og irritert over det hvis det pågår sånn år etter år[;)]

Typisk ja. Husker når K var bare et par uker gammel og jeg skulle et ærend, så måtte sambo komme hjem i lunsjen med bilen. Jeg stod klar klokka 12 (da skulle han være her), men pga et møte som han ikke informerte meg om, så kom han ikke før klokka 13!!!!!!!!! Hallo.. måtte jo liksom begynne helt på nytt med bleie og mating for å holde han fornøyd hele kjøreturen da [>:] Irriterer meg fortsatt [8D]

Back
Topp