Æ vil see

FrkStrikkepinne

Glad i forumet
kordan det ser ut i klesskapan dåkkers ! [:D]

Brette dåkker klærne eller kaste dåkker dem bare inn i skapet ? Gjerne med bilde [;)]

Diskuterte med svigermor for ei stund sida og ho mene det bare e tull med brette/tellekant og sånt. Ka e det og koffør e det tull? Trur det e sånn æ gjør det, meen æ skjønne liksom ikke kordan andre måte det e å gjøre på ;P

bretter når jeg legger inn, men skjønner ikke att jeg gidder :P skal alltid ha det som er innerst i midten av buken, så blir alltid en stooooooor rote haug! hater'e... :P[8D] men blir sånn hvergang forde[;)]

det som er rent blir bretta og trødd inn i kurven/skuffen (ikea), det som har blitt brukt, men er rent trøs inn as it is :P

eh.. Nei.
Ingen bilder fra mitt skap

<--- det får du ikke se hihi

Fan kor feig dåkker e ! :P Æ e så nysgjerrig på kordan det ser ut i andre sine klesskap :P Kan ikke legge inn her idag, men det kommer i mårra :P 

Her brettes klærne pent, men siden jeg alltid skal ha det som er nederst, underst, så blir alt bare en haug med en gang. Skulle gjerne tatt bilde, men akkurat nå går ikke skapdørene opp fordi senga til N står klem inn mellom skapet og senga vår [8D] Men kan ta bildet av de to stolene og gulvet rundt, som jeg nå benytter som klesskap [;)]

ORIGINAL: juneb

bretter når jeg legger inn, men skjønner ikke att jeg gidder :P skal alltid ha det som er innerst i midten av buken, så blir alltid en stooooooor rote haug! hater'e... :P[8D] men blir sånn hvergang forde[;)]

AKKURAT som om jeg skulle skrevet det selv! [:D]

Back
Topp