Æ treng en klem!

CandyCrush

Glad i forumet
Æ e begynt å blø litt, e ikkje så mye.. Men det e blo..

Kan ikke noen bare si at det e normalt? Å få mæ til å glemme det?

Mensmurringe har æ å..
 
Da krysser jeg fingrene for at det er en helt uskyldig blødning! Mange som har det i begynnelsen og gjerne hele svsk også faktisk! Sender deg en stor klem! Lykke til!
 
Stor klem, og kryssa fingrar for deg!

Signerar det Baby4us skriv; det er mange som har blødningar utan at det er noko gale.
 
Stor klem sendes.. !

Håper du uansett tar kontakt med lege..
 
STOR klem til deg <3

Er normalt å blø litt i svangerskapet, så håper det ikke er noe farlig :)
 
Jeg hadde blødning første svangerskap og jordmor  sa da at hvis blodet er rødt og frisk var det sjeldent det var "farlig", som gravid blir slimhinner mye tynnere. Neseblod og blødninger i underliv kan forekomme fordi blodkar sprekker lettere under graviditet. Er blodet mørkt eller brunt KAN det være litt verre for da kommer det fra lenger opp i livmoren. Ser du er ca 6 uker på vei, det kan hende det er en festningsblødning. Uansett er det ekkelt når slikt oppstår, krysser fingre og tær for at det er ufarlig.
 
Sender en stor klem og krysser fingrene for at det er en helt uskyldig blødning;)
 
Tusen takk snille dokker..

Har ikke blødd særlig mer, så det går nok bra:) Var friskt blod, så trøster meg litt med det også :)
 
Å nei, håper det kun er et blodkar som har sprukket.
Jeg har selv hatt en bitte liten blødning, og er kjempe spendt foran ul på mandag..
Krysser alt som krysses kan for deg!

*Klem sendt i din vei*
 
Kan også være i forbindelse med morkakedanning  Er mye som skal grave seg inn og etablere seg i livmora, å da er det normalt at det kommer litt blod  Dette går så fint så!!!emoticon
 
Kor go dokker e! æ blir så rørt..
Småblør litt avogtil enda. Så æ ringte legevakta idag, å de sa at det va normalt med opptil 2 menstrusjona i begynnelsen.. Hjelpes..
Så æ senka skuldran litt, å prøve å slappe av.. :)

Men ja, det her går nok bra! emoticon
 
Du skal nok se at alt kommer til å gå fint.Hadde det sån i forje svangerskap, og hadd bittelitt blødning no.  Forje svangerskap gikk iallefall veldig fint fordet om æi hadde litt blødninger. 
 
Back
Topp