Æ testa mikroskopisk svakt

Florena

Flørter med forumet
på morgen urin med det er 2 streker der, æ e så redd nu.

Det var jammen tidlig hvis du er på dag 18 av syklusen din.. Ti dager til testing skal ikke kunne gi et svar nå...

Æ syns å det var rart, men det kan vær at gjennomsittet at egget tar 7 daga for å fæst sæ har gått fortere, har lest at nåkka om at nån har fått egget festa sæ etter 2 - 3 daga.
Æ veit ikke hvorfor æ testa så tidlig, men æ gjor nu det nu

ORIGINAL: Florena

Æ syns å det var rart, men det kan vær at gjennomsittet at egget tar 7 daga for å fæst sæ har gått fortere, har lest at nåkka om at nån har fått egget festa sæ etter 2 - 3 daga.
Æ veit ikke hvorfor æ testa så tidlig, men æ gjor nu det nu

Inne å sniker, men bare for og ha det sagt, så bruker egget lenger tid enn som så og for det andre så skal kroppen rekke og produsere nok HCG til at det kan slå ut på en test og bare for at det skal skje vil det ta noen dager fra egget har festa seg, å det er jo heller ikke mange dagene siden du hadde sex så at du har testa positivt allerede nå er ganske tvilsomt.

her ser du eggets vandring fra eggstokk til livmor:

Takk for opplysningen Qoutequeen, men kan du være så snill å hold deg unna her på Mars forumet, la mæ ha en plass der æ kan vær å uten at du stekk nasa i det.

Takk for opplysningen Qoutequeen, men kan du være så snill å hold deg unna her på Mars forumet, la mæ ha en plass der æ kan vær å uten at du stekk nasa i det.

Vel klaffer alt denne PP blir jeg å henge her inn jeg å så du må for all del ikke tro at du da vil ha ene rett på dette forumet

Selvfølgelig er du velkommen her OM du blir gravid, men da stekk æ.

Men hold dæ unna tell du vet om du er gravid.

Du har blitt fortalt hvordan du kan blokkere brukere.

Ja Quotequeen har også mulighet til evt. å komme inn her, så forumet er fritt for alle som ønsker å få termin i mars 2010.

Selvfølgelig er du velkommen her OM du blir gravid, men da stekk æ.

Men hold dæ unna tell du vet om du er gravid.

Du mener jeg ikke får henge her inne men hva fan gjør du da inne på FS nå som du mener du er blit gravid?

Før du ber andre holde seg til rett forum så bør vel du selv gjøre det ikke sant?

Å ja kommer jeg inn her å du sletter deg fra BV så er det jo ikke første gang du gjør det, så den delen vet jeg at du kan meget godt.

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Det var jammen tidlig hvis du er på dag 18 av syklusen din.. Ti dager til testing skal ikke kunne gi et svar nå...

Ehhhhh, jeg vil ikke blande meg inni denne diskusjonen. Vil bare dele min historie. Jeg testet svakt, svakt på tirsdag. Jeg var da 3 +1. Pga min alder (37) og det at jeg har mistet 3 ganger nå, har jeg fått beskje om tett oppfølging. Var da hos klinikk Hausken i Haugesun, tok blodprøve - joda Hcg påvist. Skal tilbake dit på mandag. Han mente det er mulighet for tvillinger!!!!!! Kunne ikke se noe med ultralyd. Skal på ul om 14 dager..

Back
Topp