Æ synes d e trist

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
at d e enkelte som miste spiren sin innpå her...blir virkelig lei mæ når æ læs sånne innlegg ,å samtidig veit at d e ingenting som e sikkert....Håpe at d e ingen fleir som miste no emoticon

Helt enig. Det er en vond opplevelse og jeg får tårer i øynene hver gang jeg leser om det

nitta skrev:
Helt enig. Det er en vond opplevelse og jeg får tårer i øynene hver gang jeg leser om det

Æ kjenne æ får vondt i magen kvar gang æ les at d e nån som miste å tåran kjæm...kainn itj ta d for gitt at aillt ska gå bra,men man må bærre tenk positivt :)

Ja det er trist når noen mister.
Håper det avtar nå, selv om det ennå er mange tidlige.
Men krysser fingre og tær for alle her inne

Signerer denne...vet hvordan det føles og hvordan alt bare raser sammen når det skjer og forventninger som ikke blir noe av...men vet også at de fleste som mister blir gravide igjen få mnd etterpå så det er vel en liten trøst. Selv tok det 5 mnd fra jeg mistet spiren min den gang da jeg opplevde SA og frem til jeg ble gravid med Samuel..som da døde når han var 8 uker. Så det finnes verre ting enn SA og MA men det er uansett forferdelig trist når det skjer...:-/

Æ har hatt sa sjøl å synes d e trist med det samme,men har tenkt på at da hadd d vorre nå galt me spiren å som kroppen ordna opp i på egen hånd :)
Æ trur d e my verre å mist en baby som du har båret i magen i 9 mnd å fått møtt å kosa me å plutselig mista :(
Men,sorgen e der uansett når man miste...

Ja, det er veldig trist, selv om det også er veldig vanlig å miste.. Dessverre.. 

Enig!! Det er helt forferdelig, håper ikke jeg blir en av dem som er så uheldig å miste. Får svar på det om 6 dager, 6 laaaaaaange dager.

Back
Topp